کد خبر: ۲۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در مراسم تجلیل از برگزیدگان دهمین جشنواره علمی ـ پژوهشی فرهنگیان بسیجی گفت: توانمندسازی افراد و در مجموع تولید محتوا و مقابله با جنگ نرم دشمن اهداف سازمان بسیج فرهنگیان از برگزاری اینگونه مسابقات است.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان،مراسم تجلیل از برگزیدگان دهمین جشنواره علمی ـ پژوهشی فرهنگیان بسیجی صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج مستضعفین،مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، معاون پرورشی و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم شعبانعلی رمضانیان در خصوص این جشنواره اظهار داشت: بسیج فرهنگیان در عرصه علمی از اردیبهشت سال 92 کار را آغاز کرد و با توجه به محورها و موضوعات عنوان شده تهیه آثار شروع شد.

وی افزود: نزدیک به 4500 اثر در حوزه علمی جمع‌آوری شد که از مجموع این آثار 450 اثر در استانها داوری شد و برگزیدگان از بین این آثار انتخاب شدند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: بیش از 800 وبلاگ‌نویس با سازمان در ارتباط هستند و مسابقاتی نیز در زمینه فرهنگی، قدر قلم و فضای مجازی، شعر، قطعه ادبی، کاریکاتور، خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی برگزار شده است.

وی به اهداف این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: این سازمان با اجرای این برنامه‌ها به دنبال اهداف چندجانبه است که مهمترین هدف، فعال کردن بسیجیان فرهنگی در تولید علم و فضای مجازی است تا در این عرصه حضوری فعال‌تری داشته باشند.

رمضانیان با اشاره به دیگر اهداف این سازمان از برگزاری اینگونه مسابقات عنوان کرد: توانمندسازی افراد از اهداف دیگر این سازمان است و در مجموع تولید محتوا و مقابله با جنگ نرم دشمن اهداف سازمان بسیج فرهنگیان را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اساس تأکید کمیته داوری، اگر خواستار توسعه و پیشرفت در کشور هستیم باید مجموعه جامعه فرهنگیان به لحاظ توانمندسازی علمی، کار بیشتری انجام دهد و به دنبال آن، دسترسی به منابع و اطلاعات روز نیز نیاز دیگری در این خصوص است.

نام:
ایمیل:
* نظر: