کد خبر: ۲۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
دکتر فانی در آئین تجلیل از بسیجیان فرهنگی:
وزیر آموزش و پرورش گفت: تهیه نقشه راه برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان،دکتر علی اصغر فانی صبح امروز در اختتامیه دهمین جشنواره سراسری علمی‌-پژوهشی و تجلیل از فرهنگیان بسیجی در سالن اجتماعات وزارت متبوع، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی مدیریت در آموزش و پرورش گفت: برخی از مشکلات ما رفتاری است در حالی که ما می خواهیم با روش‌های ساختاری آن‌ها را حل کنیم و به همین دلیل تلاش‌ها و هزینه‌ها به حل مشکل منتهی نمی شود.

وزیر آموزش و پرورش شناخت مسئله قبل از حل آن را مهم ذکر کرد و ادامه داد: بسیج فرهنگیان با حرکت گسترده خود نسبت به مرتفع کردن مشکلات گام‌های اساسی برداشته ‌است.

وی ارائه مقالات پژوهشی جامعه فرهنگی کشور را اقدامی موثر برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بیان و تصریح کرد: بسیج فرهنگیان با حرکت دقیق و علمی خود در حوزه‌های آسیب شناسی با ارائه راه‌حل های پیشنهادی بهره‌برداری از امکانات موجود در این نهاد را تسریع بخشیده است.

فانی بهره بردن از مقالات و پژوهش های فعالان بسیجی در آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیج فرهنگیان باید وظایف فرهنگیان را بررسی و با مشخص کردن این وظایف ماموریت اصلی آن‌ها را تبیین نماید.

وی این اقدام را فعالیتی مهم برای ارائه کارهای جدیدتر در جشنواره های بعدی عنوان کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: هرکار تحولی باید از سه مرحله‌ی تولید و تصویب سند، تدوین نقشه راه و اجرایی شدن گذر کند.

فانی در پایان خاطر نشان کرد: با مامور کردن یکی از مشاوران خود در صدد تهیه و تدوین نقشه‌ای کارآمد برای اجرایی شدن اصول علمی سند تحول بنیادین در دولت یازدهم هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: