کد خبر: ۲۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
بسیج فرهنگیان فارس برگزار می کند:
شبکه حجاب و عفاف سازمان بسیج فرهنگیان فارس اقدام به برگزاری مسابقه خاطره نویسی سفیران نجابت ویژه دانش آموزان عضو شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس نموده است.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، شبکه حجاب و عفاف سازمان بسیج فرهنگیان فارس اقدام به برگزاری مسابقه خاطره نویسی سفیران نجابت ویژه دانش آموزان عضو شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس نموده است.

علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند مطالب خود را در خصوص " بهترین خاطره خود از لحظه ورود به شبکه حجاب و عفاف و اینکه این خاطره برای شما تداعی کننده چیست؟" برای ما ارسال نمایند.

همچنین خاطرات شما می تواند در برگیرنده عناوین و موضوعات زیر نیز باشد:

- خاطره ای در خصوص درس ها و یا نکات مهمی که از سخنان معلم و یا مبلغه شبکه حجاب و عفاف برداشت کرده و در زندگی شما موثر بوده است.

- خاطره ای از زمان آشنایی با شبکه حجاب و عفاف، که به شما احساس اعتماد به نفس و یا احساس غرور داده است.

- خاطره ای از زمان عضویت در شبکه حجاب و عفاف که شامل وقایع خاص زندگی مانند سفر زیارتی و سیاحتی، نذر و نیاز، نماز، حجاب و بی حجابی، امید و ناامیدی، جلسه امتحان و ... باشد.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه خاطره نویسی سفیران نجابت می توانند مطالب خود در این خصوص را با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی،مقطع تحصیلی، نام مدرسه و ناحیه آموزش و پرورش و شماره تلفن همراه) حداکثر تا تاریخ 20 فروردین ماه سال 93 به پست الکترونیک shamimhedayat@chmail.ir ارسال نمایند.

یادآور می گردد: از برترین آثار در اردیبهشت ماه 93 و همزمان با هفته معلم تقدیر می گردد.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: