آخرین اخبار
کد خبر: ۲۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
بسیج دانشجویی دانشگاه فسا:
بسیج دانشجویی دانشگاه فسا با صدور بیانیه‌ای در پی تغییر مدیریت این دانشگاه اعلام کرد: جلوگیری از گرفتار شدن فضای دانشگاه به جولانگاه سیاسی نیازمند مدیریت جهادی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه فسا در پی تغییر مدیریت این دانشگاه از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی بیانیه ای، این تغییر را در ادامه راه رسیدن به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست.


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرّحمن الرّحیم

« سلامٌ قولاً من ربّ الرّحیم»

 

 حال که سال جدید بنا به منویات رهبر معظم انقلاب با نام مبارک «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» متبرک شده است، ما دانشجویان بسیجی دانشگاه به نمایندگی از تمامی دانشجویان، این انتصاب اخیر را به فال نیک گرفته و این حرکت را حرکتی در راستای رسیدن به این مقصود والا خواهیم پنداشت.

 

به همین خاطر ضمن تبریک به مقیمی، سرپرست جدید دانشگاه به خاطر این انتصاب و تشکر از شاهسوند حسنی، که در این مدت با زحمات خود و همکاران گرامی درصدد پیشرفت دانشگاه برآمدند، از مدیریت جدید دانشگاه انتظار می رود که مطابق با مشی مناسب و خوب دولت مبنی بر ترویج فرهنگ و روحیه انتقاد پذیری وی و تمامی معاونان، اعضای هیئت علمی و مدیران دانشگاه از این امر نیک و پسندیده و اجرای برنامه های انتقادی از خود مانند کرسی های آزاداندیشی استقبال کنند.

 

علاوه بر این در زمینه علمی همان طور که در این چند سال اخیر هم مشاهده شد و پیشرفت های شگرفی انجام پذیرفت، خواهشمند هستیم که در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شود، که پر واضح است که مستلزم ثبات مدیریتی است.


همچنین در زمینه اجرای طرح های عمرانی دانشگاه مطابق با نقشه موجود و در راستای پیشرفت دانشگاه، تسریع در احداث کتابخانه، دانشکده علوم پایه، مسجد و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها و ایجاد امکانات رفاهی برای دانشجویان در محیط دانشگاه، همچون خوابگاه دولتی برای دانشجویان دختر و دانشجویان متاهل، سالن ورزشی و فضاهای سبز را خواستاریم.


مضاف بر همه، با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در مسئله مهم فرهنگ، انتظار می رود که امور فرهنگی دانشگاه که تا کنون فعالیت‌های چشم گیری از جمله میزبانی مسابقات قرآنی دانشگاه های منطقه، رسمیت یافتن هیئت فرهنگی، مذهبی دانشگاه و ایجاد انجمن های علمی و کانون های مختلف را در کارنامه خود دارد، مدیریـت جدید دانشگاه درصدد تکمیل اهداف فرهنگی دانشگاه به ویژه اجرای آیین نامه پوشش و اجرای مصوبات شورای فرهنگی، برآید.


در زمینه سیاسی نیز با توجه به وضعیت خاص شهرستان و دانشگاه فسا، طبیعی ست که جلوگیری از گرفتار آمدن جو دانشگاه به جولانگاه شدن سیاسی، از مواردیست که مدیریت جهادی را می طلبد و قطعاً در دستور کار مدیریت جدید است؛ چرا که در غیر این صورت همان طور که چندی پیش مشاهده شد دچار رکود علمی و پژوهشی خواهد شد.


در آخر آرزوی توفیق و پیشرفت روزافزون را برای دانشگاه، دانشجویان و مدیریت جدید را از درگاه خداوند باری تعالی مسئلت داریم.


اللهم انّا نرغب الیک فی دوله کریمه تعزّ به الاسلام و اهله و تذلّ به النفاق و اهله


و السلام علیکم 
بسیج دانشجویی دانشگاه فسا

نام:
ایمیل:
* نظر: