کد خبر: ۲۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
وزیر آموزش و پرورش خبر داد
وزیر آموزش و پرورش وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان و استخدام مربی پیش‌دبستانی را تشریح کرد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، علی‌اصغر فانی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز زن و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس درخصوص تمدید یا عدم تمدید بیمه طلایی فرهنگیان اظهار داشت: این اتفاق افتاده است؛ این بیمه برای یک ماه تمدید شده است اما موافقتنامه کلی آن پیش از نوروز یعنی در اسفندماه با بیمه ایران امضاء شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بالاخره بیمه طلایی فرهنگیان در سال جدید ادامه دار خواهد بود؟»، خاطرنشان کرد: بله، در اسفندماه با مسئولان بیمه ایران جلسه‌ای داشتیم و تفاهم‌نامه‌ای به امضاء رسید.

فانی افزود: با توجه به اینکه قرار است کارت اعتباری برای معلمان صادر شود و وقفه‌ای در کار ایجاد نشود، بیمه طلایی قبلی که تا آخر فروردین ماه اعتبار داشت، تا آخر اردیبهشت تمدید شده است تا آن کارت صادر شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که « آیا حق بیمه‌ای که بابت بیمه طلایی از حساب معلمان کسر شده به حساب آنها واریز می‌شود؟»، تصریح کرد: مذاکراتی با سازمان مدیریت در حال انجام است و امیدواریم اعتبار آن فراهم شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «آیا زمان برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستان مشخص شده است؟»، گفت: جلسه‌ای در این هفته با مدیریت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و هرگونه استخدامی باید با آن معاونت هماهنگ شود و پس از هماهنگی اعلام می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص تأمین منابع مالی این موضوع گفت: مشکلی نداریم و قرار است جلسه‌ای با معاونت رئیس جمهور انجام شود.

وی همچنین در خصوص افزایش حقوق معلمان ابتدایی تصریح کرد: موضوع 20 درصد مورد نظر ماست تا دوستان موافقت کنند و بخشی از زحمات معلمان ابتدایی را جبران کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: