کد خبر: ۳۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به همکاری با بانک ملی گفت: طی جلساتی که با اعضای ارشد بانک ملی صورت گرفته است در تلاش هستیم تا تسهیلات اعطایی با همان کارمزد قبلی ادامه یابد.
به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرشید سیاری با بیان این‌که انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان تحت عنوان بیمه طلایی شاخص ترین قرارداد بیمه‌ای است، اظهار کرد: این بیمه تقریبا کلیه نیازهای درمانی و بیمه‌ای همکاران را تامین می کند که البته دارای فراز و فرودهای فراوانی بوده است.

وی با اشاره به به سهمیه حج عمره به فرهنگیان، تصریح کرد: این سهمیه برای تمام دستگاه ها در سال گذشته توسط شورای عالی حج قطع شده است و درصددیم بتوانیم با رایزنی و مکاتبه سهمیه وزارت آموزش و پرورش را احیا کنیم.

سیاری در خصوص تسهیلات اعطایی بانک ملی عنوان کرد: درسومین سال اجرای این طرح با عدم همکاری بانک ملی مواجه شدیم و برای پرداخت مجدد تسهیلات جلساتی را با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملی برگزار کردیم که به زودی نتایج آن را به اطلاع می رسانیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش صندوق های وام ضروری 700 منطقه آموزشی را ظرفیتی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: 980 هزار نفر عضو با سرمایه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ششصد و پنجاه هزار تومان می توانند به ساده‌ترین شکل تسهیلات قرض الحسنه را بدون تشریفات اداری دریافت کنند.

وی هم اندیشی، هم افزایی و شناخت مشکلات قراردادهای جدید بیمه ای را از اهداف اصلی این گردهمایی عنوان و اظهار کرد: شرکت بیمه‌ای آتیه سازان حافظ، مصمم است در خصوص بندهای قرارداد و هزینه های درمانی و  پزشکی به فرهنگیان از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

نام:
ایمیل:
* نظر: