کد خبر: ۳۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
رئیس اداره بیمه و درمان آموزش و پرورش خبر داد:
رئیس اداره بیمه و درمان وزارت آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان تا ۱۵ تیر برای ثبت نام در بیمه طلایی فرصت داشته و از ۱۵ تیر به بعد کارت‌های بیمه طلایی صادر می‌شود، همچنین خدمات دندانپزشکی با تخفیف در درمانگاه‌های ویژه فرهنگیان ارائه می‌شود.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پانا،عبدالکریمی در خصوص صدورکارت‌های جدید بیمه طلایی فرهنگیان، اظهارکرد: فرهنگیان تا 15 تیر برای عضویت در بیمه طلایی فرصت دارند.

وی تصریح کرد: از تاریخ 15 تیر به بعد، کارت بیمه طلایی فرهنگیان صادر می‌شود اما هم اکنون برای بستری شدن فرهنگیان در بیمارستانهای طرف قرارداد کارها در حال انجام است به گونه‌ای که فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش منطقه خود و دریافت معرفی‌نامه با ارائه این معرفی‌نامه به شعبات بیمه آتیه‌سازان حافظ در سراسر کشور برای بستری شدن در بیمارستانهای طرف قرارداد اقدام کنند.

عبدالکریمی درباره لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ، اعلام کرد: اسامی تمام بیمارستانها و مراکز درمانی طرف قرارداد در سایت بیمه آتیه‌سازان حافظ وجود دارد.

عبدالکریمی بابیان این که خدمات دندان پزشکی ازتعهدات شرکت بیمه آتیه سازان حافظ نیست، عنوان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در درمانگاه‌های فرهنگیان خدمات دندانپزشکی به صورت ویژه و با تخفیف خاص به فرهنگیان و خانواده‌های آن ها ارائه شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: