کد خبر: ۳۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
متن زیر منتخب دلنوشته های دانش آموزان طرح سفیران نجابت با محوریت حجاب و عفاف می باشد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس،متن زیر گزیده ای از دلنوشته های دانش آموزان طرح سفیران نجابت شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس می باشد که با هم می خوانیم.


دلتنگی؟حرفهایی برای گفتن داری!از اجتماع بیمناکی! به دنبال کسی می گردی که بدون هیچ شرط و شروطی به حرف ها و درد دلت گوش دهد!بغضی مدت ها در درونت راه نفس را بسته!

نوجوان در این افکار غرق بود! نسیمی آرام آمد و گفت: فردا جمعه است روز آقا مهمانش شو، زیرا زیباترین میزبان است! دختر چادر گلدارش را تا کرد، جانماز معطرش را در کیف گذاشت و به مادر گفت من فردا دعوتم!! یا مهدی ادرکنی!

*************

پروردگارا!خیمه ای می گسترانم ، چادرش از عشق الهی چهارچوبش از عفت،حجاب،پاکدامنی و پاسداری از خون شهدا.

کاروان این خیمه نوجوانان عاشقتند.مدد کن تا خیمه گاه ما سنگری از جنس فولاد شود برعلیه استکبار.

*************

هنوز، ندای آلاله های انقلاب را می شنویم،هنوز بانگ یا زهرای شهیدان جنگ را می شنویم. چه زیبا و آرام دل از دنیا بریدن!چه سبک بال پرواز کردن و دیار معشوق را پیدا کردند.صدها آمال و آرزو داشتند بهنام ها،حسین ها،جهان آراها، اما چشم بستند بر تمام هستی این دنیا!!میدانی بخاطر چه کسانی !! بخاطر من و تو!بخاطر حفظ حریم و عفاف ما! پس بیا دست به دست هم با حفظ آبرو،شرف،حجاب و عفت خود، آلاله های این سرزمین را زنده نگهداریم!!بحق رب الشهدا

*************

زنگ ادبیات بود، دبیر مربوطه غایب بود. فلش کارت حریم ریحانه را درآوردم،فرصت غنیمت بود.28 نفر با چشمان خیره نگاهشان به من بود شروع به صحبت کردم .حجاب فاطمی و حجاب عاشورایی را برایشان شرح دادم.شاید اولین بار بود چینی سکوتی کلاس را فرا گرفته بود.

یا فاطمه به حق گوشه ای از چادر و عفاف فاطمیت نگاهی به ما نوجوانان کن!

*************

شب بود، روز شد.

ماه بود، خورشید شد.

سیه بود، سپید شد.

نادان بود،دانا شد.

جاهل بود، عاقل شد.

بی دین بود، با خدا شد.

خوشه ای خشکیده بود، طلایی شد.

در دریای پرتلاطم نوجوانی، همچو مرواریدی نمایان شد.


/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: