کد خبر: ۳۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۴
این مراسم با حضور اساتید بسیجی دانشگاههای سراسر استان فارس برگزار شد.
به گزارش بسیج اساتید فارس، در آخرین روز بهار مراسم ژرشکوه روز بسیج اساتید و شهادت دکتر چمران در سالن فجر دانشگاه شیراز به میزبانی سازمان بسیج اساتید فارس برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با شرکت گسترده اساتید بسیجی سراسر استان برگزار گردید در ابتدا دکتر زمانی ریاست سازمان بسیج اساتید ضمن خوش آمد گویی به حضار و میهمانان مراسم، نکاتی را در مورد بسیج و بسیجیان و شهید چمران بیان کرد.

در ادامه، میهمان ویژه این مراسم دکتر زاکانی، نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح شخصیت شهید چمران، روح بزرگ و خدا جوی این مرد را الگویی شاخص برای اساتید بسیجی کشور دانست.
وی همچنین به بحث پر اهمیت و مسئله ملی و حیاتی کشور پرداخت. نماینده مردم نهران در خصوص بحث هسته ای از مکر دولتهای غربی و ولع سیری ناپذیر آنان در استثمار مردم جهان پرده برداشت و افزود:‌ چنانچه لحظه ای از حق مسلم خود مبنی بر داشتن انرژی هسته ای دست برداریم، دشمن جسارت کرده و عرصه را بر ما تنگ تر خواهد کرد لکن با رهنمودهای رهبر امت، حضرت امام خامنه ای این اتفاق رخ نخواهد داد.

در ابتدای این مراسم دکتر شیخی از اساتید بسیجی دانشگاه شیراز نیز به معرفی ابعاد مختلف داشتن فناوری هسته ای در زمینه های مختلف پرداخت.

پایان خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: