کد خبر: ۳۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
در جلسه کمیته هماهنگی بسیج مرودشت عنوان شد:
اعضا کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مرودشت با حضور فرمانده جدید سپاه مرودشت تشکیل جلسه دادند.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، در این جلسه شرکت کنندگان در خصوص اجرای طرح هجرت 3 در تابستان سال 93 ، مسایل مربوط به درس آمادگی دفاعی و پیگیری مشکلات تکمیل پروژه ساختمان بسیج دانش آموزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت در این جلسه ضمن خیرمقدم به سرهنگ محمدی ، طی سخنانی بر لزوم هماهنگی و همدلی بین دو ارگان اثرگذار آموزش و پرورش و سپاه مانند قبل تاکید کرد .

مرتضی چراغی با اشاره به مسایل تربیتی و مشکلات اخلاقی و تربیتی موجود در جامعه ،جهت گیری خانواده ها به سمت مسایل علمی و غافل شدن از اهمیت تربیت متناسب با زمان را متذکر شد .

مسئول کمیته بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مرودشت نیز با بیان اینکه معنویت تاثیر شگرفی در پیشرفت دارد گفت : توجه به هوش معنوی شکل جهانی به خود گرفته است .سرمایه گذاری روی هوش عاطفی و معنوی در بلند مدت بسیار جوابگوست .

در ادامه ،سرهنگ محمدی ضمن تایید سخنان مدیر آموزش و پرورش مرودشت، وضعیت فعلی کشور را نیازمند تعامل اندیشمندانه دانست و بر لزوم آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان تاکید کرد .

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی ،این فعالیت ها را بسیار مفید خواند و اردوها را مدرسه تربیت نامید و گفت : اگر اهداف و انگیزه ها با روشهای خوب آموزش داده شوند پایدار خواهند ماند .

وی نگاه در آمادگی دفاعی را نگاه تربیتی خواند و متذکر شد که نباید به دانش آموزان به دید نظامی گری نگریسته شود .

گفتنی است :در ابتدای جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزان و فرهنگیان مرودشت ،بخشی از وصیت نامه شهید ناصری توسط سرگرد آیینی مسئول بسیج دانش آموزی قرائت شد .
نام:
ایمیل:
* نظر: