کد خبر: ۳۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
پیام بسیج فرهنگیان فارس بمناسبت روز عفاف و حجاب:
شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس در پیامی روز عفاف و حجاب را گرامیداشت.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس در پیامی روز عفاف و حجاب را گرامیداشت. در ادامه متن این پیام آورده شده است.

« بسم اله الرحمن الرحیم »

ما که روی حجاب اینقدر مقیدیم به خاطر آن است که حفظ حجاب به زن کمک می کند تا بتواند به آن رتبه معنوی عالی خود برسد و دچار آن لغزشگاههای بسیار لغزنده ای که سر راهش قرار داده اند نشود.              "رهبر معظم انقلاب"

نشاط و رغبت احکام الهی بیش از آنکه به محدودیت لذت ها ختم شود به ماندگاری لذت ها و پایداری نشاط ها می انجامد و هم از این روی است که حجاب اوج احساسات را سالم نگه داشته و عاطفه و محبت را در کانون گرم خانواده متمرکز می سازد.

حجاب و پاسداشت آن تدبیر خالق هستی برای پاسداری و نگهبانی از عفاف جهت رشد عواطف و عشق در وجود آدمی است که اگر نبود این ودیعه الهی ( عفاف) هرگز واژه عشق در اولین ، موثرترین و ارزنده ترین کانون اجتماع بشری ( خانواده) پیدا نمی کرد و زمین در کوره نامهربانی ها و بی محبتی ها به کویری سوخنه از عشق تبدیل می گشت.

پاس می داریم این عطیه الهی « حجاب فاطمی » را که یادگار دردانه هستی است. روز حجاب و عفاف بر نیک سیرتان و امانتداران مهربانی گرامی باد.

شبکه حجاب و عفاف سازمان بسیج فرهنکیان سپاه فجر استان فارس


/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: