کد خبر: ۳۴۰۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
برنامه های شب های قدر امسال در جوار شهید گمنام و از ساعت 21:30 شب با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صابری از قم برگزار می شود.
به گزارش بسیج مداحان فارس، مسئول هیئت عاشقان ثارالله - رزمندگان اسلام شیراز در گفتگو با خبرنگار این سازمان اعلام کرد: ویژه برنامه های شب های قدر امسال از ساعت 21:30 شب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صابری از قم و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) سید عباس انجوی، حاج خلیل نگهبان،حاج علی حسین زاده، حاج نجف روستا و حاج امیر یقطین در جوار شهید گمنام پادگان امام حسین(ع) برگزار می شود.

حاج رسول مومنی گفت: زمانبندی برنامه ها به ترتیب قرائت دعای افتتاح به مدت 30 دقیقه، دعای جوشن کبیر به مدت یک ساعت و نیم، سخنرانی و عزاداری به مدت یک ساعت، دعای ابوحمزه ثمالی به مدت دو ساعت وقرآن به سر از ساعت 2:30 بامداد به مدت 30 دقیقه می باشد که به همین منظور فضای کافی جهت حضور برادران و خواهران در اطراف حسینیه مهیا شده است.

وی افزود: جهت سهولت در برگشت مردم بزرگوار با همکاری شهرداری و اتوبوسرانی شیراز وسیله برگشت به تمام نقاط شهر مهیا شده است.

مومنی با اشاره به برنامه های امسال حسینیه عاشقان ثارا... شیراز در ماه مبارک رمضان افزود:
دعای سمات دربعد از ظهر جمعه های ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارا... قرائت شده که در ادامه با نماز جماعت و صرف افطاری که توسط خیرین تهیه می شود پایان می یابد.

مدیر حسینیه عاشقان ثارا... شیراز خاطر نشان کرد: امسال برای دومین بار اعتکاف نوجوانان و جوانان عاشورائی برادران سنین 14 تا 23سال در روز های 28،27،26 ماه مبارک رمضان برگزار می گردد که زمان ثبت نام آن از 14 ماه مبارک آغاز شده و حداکثر تا 23 ماه رمضان ادامه می یابد.

لازم به ذکر است حسینیه عاشقان ثارا.. شیراز محل برگزاری مراسمات هیئت عاشقان ثارا.. رزمندگان اسلام شیراز و دفتر مرکزی سازمان بسیج مداحان استان فارس می باشد که در بلوار پاسداران جنب پادگان امام حسین(ع) واقع شده است.

علاقمندان جهت اطلاع از برنامه های این حسینیه می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 8222618 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:44 - 1393/04/29
0
0
باسلان قراعت دعای ابوحمزه در شب بیست و سوم ماه مبارک درحسینیه توسط چه کسیست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:39 - 1393/04/30
0
0
فکر کنم سید عباس انجوی باشه!
نام:
ایمیل:
* نظر: