کد خبر: ۳۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴
مدیر بسیج فرهنگیان نی ریز تاکید کرد:
مهدی خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان نی ریز در جلسه شورای قشر بسیج فرهنگیان نی ریز اظهار داشت: با ایجاد یک همبستگی بین قشرها و گروه های بسیجی از جمله بسیج فرهنگیان می توان از ظرفیت بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگ غرب استفاده کرد و از تهدیدات ماهواره در ایران جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس، جلسه شورای قشر بسیج فرهنگیان نی ریز با موضوع شناسایی آسیب های ماهواره(دجالواره) برگزارشد .

محمد اکتسابی رئیس شورای قشر بسیج فرهنگیان با بیان اینکه دنیای مجازی و ماهواره یکی از بسترهای مهم برای اجرایی شدن برنامه های تهاجم فرهنگی دشمن است، تاکید کرد: جنگی که امروز دشمنان در فضای فرهنگی به راه انداخته بسیار مخرب تر از جنگ نظامی است و مقابله با آن از دغدغه های مهم نظام ما می باشد.

وی افزود : شما مي توانيد با ايجاد روشنگري در بین معلمین و دانش آموزان آنان را در مقابل هجمه های فرهنگي بیگانگان بيمه كنيد.

در ادامه جلسه مهدی خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان نی ریز بیان داشت : دشمن پس از ناكامي در عرصه جنگ سرد به سمت یک جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم با ابزار ماهواره و رسانه آمده است.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد یک همبستگی بین قشرها و گروه های بسیجی از جمله بسیج فرهنگیان می توان از ظرفیت بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگ غرب استفاده کرد و از تهدیدات ماهواره در ایران جلوگیری کرد.

در ادامه نيز اعضا به ارائه نظرات و راهكاري خود در حوزه مقابله با جنگ نرم و تأثيرات مخرب ماهواره در جامعه و نوع رفتار با اين موضوع پرداختند.

/انتهای پیام/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: