کد خبر: ۳۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
وصيت نامه شهید حبيب الله ذبيحي
آنانكه پيرو خط سرخ امام خمينى نيستند و به ولايت و اعتقاد ندارند، برمن نگريند و بر جنازه من حاضر نشوند .سلام مرا به رهبـــر عزيــزم برسانيد و بگوييــد تا آخريـن قطره خونم سنگر اسلام را ترك نخواهم كرد.
وصيت  نامه  شهید  حبيب الله ذبيحي 


با سلام ودرود بى پايان به  حضرت مهدى (عج) منجى انسانها و قيامـگر و تـداوم بخش انقلاب جهان و نائـبش آيت الله العظمى امام خمينى ، قلب تپنـده ايران و آن شهيدانى كه به درستى هل من ناصر امام را لبيك و با هــر قطــره خونشان انقلاب را تداوم و خفتــگان را بيدار نمود و امت شهيد پرورى كه چنين شهيدانى را پروراند وصيت نامه را آغاز مى كنم .

اى جوانان مبادا در رختخواب بميــرید كه على (ع) درمحراب عبادت شهيد شد و مبادا درحال بى تفاوتى بميــريد كه على اكبر امام حسين(ع) در راه حسين با هدف شهيد شد . اى مادران مبادا از رفتن فرزنـدانتان به جبهـه جلوگيرى كنيد.
كه فردا در محضــر خدا نمى توانيــد جواب زينب را بدهيد ، كه تحمل 72 شهيد را نـمود ، بـرادران استغفار و دعا را ازياد نبريــد كه بهترين درمانها براى تسكين دردهاست و هميشه بياد خــدا باشيد و در راه او قدمــى برداريد و هرگــز دشمن بين شما تفرقه نينـدازد.

او شما را از روحانيــت جدا نكنــد كه اگر چنين كردنـد روز بدبختى مسلمانان و روز جشن ابرقدرتها است حضورتان را در جبهه هاى حق عليه باطل ثابت نگه داريد. در امام بيشتر دقيق شويـد و سعـى كنيد كه عظمت او را بيابيـد وخود را تسليم او امر او سازيــد و صداقـت و اخلاص خود را همچنان حفظ كنيــد . اگر فيــض شهادت نصيبم گشت آنانكه پيرو خط سرخ امام خمينى نيستند و به ولايت و اعتقاد ندارند، برمن نگريند و بر جنازه من حاضر نشوند . اما باشد كه دماء شهدا آنان را نيز متحول سازد و به رحمت الهى نزديكشان كند.

سلام مرا به رهبـــر عزيــزم برسانيد و بگوييــد تا آخريـن قطره خونم سنگر اسلام را ترك نخواهم كرد.  با خداوند پيمان مى بندم كه در تمام عاشوراها و در تمام كــربـلاها با حسين (ع)  همراه باشـم و سنگر او را خالى نكنــم تا هنگامى كه همه احكام اسلام در زير پرچم اسلام امام زمان (عج) به اجرا در آيـد.

و ضمنا اگــر فيـض شهادت نصيبم گشت مرا در قبـرستان "سيـد آقا محمد" در كنار شهدا دفن نماييد .
خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهــدار از عمر ما بكاه و به عمر او بيــفــزا.

شهید حبیب الله ذبیحی متولد سال 1345 در فیروز آباد است که در تاریخ 18/1/66 در کربلای 8 به شهادت رسید.


پیشنهاد می کنم زندگی نامه شهید رو از دست ندهید..
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: