کد خبر: ۳۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
امروز دشمنان انقلاب از همه راه ها بخصوص ماهواره تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا فرهنگ غلط و ضد اسلامی را در کشورمان پیاده کنند .

با سخنرانی حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت شهر شیراز و سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول ا... (ص) شیراز نشست هیئت عاشقان ولایت ناحیه حضرت محمد رسول ا... (ص) در مسجد الغدیر شهرک گلستان و با حضور بسیجیان خواهر و برادر این ناحیه برگزار شد .

در این مراسم ابتدا سرهنگ حسینی در خصوص دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اشاره کرد و گفت : مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ  احساس خطر می نمایند و می فرمایند در انقلاب اسلامی همه باید مدافع انقلاب  و دستاوردهای نظام باشیم . چرا که امروز دشمنان انقلاب از  همه راه ها بخصوص ماهواره تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا فرهنگ غلط و ضد اسلامی را در کشورمان پیاده کنند .

در ادامه حجت الاسلام مرادی امام جمعه گویم در سخنانی ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری به خصوصیات روز دحوالارض و مراسم دیگر در پیش رو از جمله هفته دفاع مقدس ، آغاز سال تحصیلی جدید و مناسبت های ماه ذی الحجه پرداخت .

وی در ادامه با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ  در جامعه اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد همه دلسوزان انقلاب و مسئولین باید وارد کار فرهنگی شوند تا بتواند از هرگونه رخنه فرهنگی در جامعه جلوگیری گردد .


نام:
ایمیل:
* نظر: