آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
بسيج دانشجويي دانشگاههاي زرقان :
بسیج دانشجویی دانشگاه های زرقان در واکنش به نحوه عزل بخشدار زرقان اعلام کرد: عزل عجیب و به دور ازعرف و اخلاق بخشدار زرقان برنامه ریزی شده بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زرقان در بیانیه‌ای نسبت به عزل خارج از عرف بخشدار این شهر اعتراض کرد.
 

در این بیانیه آمده است: در پي اتفاق اخير در بخش زرقان كه متاسفانه حركتي ناشايست و به دور از انصاف بود، شاهد بركناري يك مدير در بالاترين مرجع سياسي بخش يعني بخشدار زرقان بوديم كه متاسفانه نمايندگان استانداري فارس به طرز عجيب و دور از عرف و اخلاق و بدون هيچ نوع اكرام و احترامي بخشدار زرقان را عزل کردهده و شخص ديگري را به سرپرستی بخشداری این شهر قرار دادند.
 

در ادامه این بیانیه آمده است: اين عمل ما را به فكر عميقي فرو برد كه متاسفانه يك حركت برنامه‌ريزي شده و نه از سر قصور و اشتباه بوده است. تعجب ما به اين خاطر است كه اين عمل به دور از اخلاق و تدبير در دولتي اتفاق افتاد كه خود را پرچم دار تدبير و اميد مي‌داند.
 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زرقان در این بیانیه با اشاره به اینکه این اقدام معاون سیاسی استانداری فارس باعث ناامیدی مردم انقلابي بخش زرقان و به ويژه دانشجويان این شهر شده است، تصریح کرد: مگر نه اين است كه كلمه اعتدال بدور از هر افراط و تفريط گري است و هر حركتي بايد با يك فلسفه‌اي اتفاق بيفتد. ما ابتدا به ساكن به عزل و نصبي كه اگر به خير اسلام و انقلاب عزيزمان باشد، ايراد نمي‌بينيم؛ اما از اين سيستمي كه كرامت مديران و مسئولان را به خدشه بيندازد، مخالفيم و اين را يك حركت افراطي‌گري و راديكاليسم اصلاح‌طلبي مي‌دانيم.
 

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه این اقدامات ما را به اين تفكر كه متاسفانه جريان منسوخ و باطل اصلاح‌طلبي در بدنه دولت تدبير و اميد رخنه كرده است، بيشتر مطمئن مي‌كند، آمده است:  اقايان مسئول، ما با تمام قوا به شما اعلام مي‌داريم كه دست از اين نوع اعمال احساسي برداشته و به فكر خدمت به مردم و اسلام باشيد كه امیدواریم عاقبت به خيري به سراغتان بيايد كه در غير اين صورت ما به عنوان افسران جنگ نرم از اين اعمال به راحتي نگذشته و در پي اصلاح وضع شما بر خواهيم آمد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: