کد خبر: ۳۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش شهرستان نی ریز با صدور بیانیه ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش شهرستان نی ریز طی بیانیه ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشتند.


بنام خدا

اين جنگ هشت ساله و اين دفاع  مقدس از بزرگترين افتخارات ملت ايران بود.

مقام معظم رهبری


31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است. دوران هشت ساله دفاع مقدس مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم ، مثابه یکی  از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان بر تارک حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

تحمیل جنگ هشت ساله به ایران ، دومین موج اتحاد و حرکت ملی را در پی داشت که برای آزاد      زیستن ، بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارت های بی شمار جنگ، ارزش هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت ، تدبیر و ایثار تبلور یافت. هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی برای نمایش و معرفی گوشه هایی از سلحشوری ها و شهادت طلبی های بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر است. در شرایط فعلی ، پویایی و استمرار انقلاب اسلامی به حفظ و گسترش ارزش های دفاع مقدس بستگی دارد که حفظ ارزش های دفاع مقدس، همان حفظ ارزش های انقلاب است.

هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش های نابی چون اتحاد، برادری ، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی ، وطن دوستی، رازو نیازهای خاضعانه در دل سنگرها ، اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش. به عبارت دیگر، هفته دفاع مقدس یعنی اثبات عملی اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های  امام شهیدان خمینی کبیر شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوزی جهان گیر شد. دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی ، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی را بر  هم زند و تحلیل های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.

بی شک این حادثه عظیم در یاد ها خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی انقلاب بر جای خواهد گذاشت.

ما فرهنگیان بسیجی ضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس ، بر روح آرام گرفته همه رادمردان این حماسه که در خاک غنوده اند و در بهشت آسوده اند سلام و درود می فرستیم و برحفظ آرمانهای امام راحل و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای اسلام که با ایثار و از خود گذشتگی با نثار جان خود از اسلام و ارزشهای آن جانانه دفاع کردند تأکید می نماییم.

بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش شهرستان نی ریز

سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی


/انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: