کد خبر: ۳۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
دکتر صلاحی در نشست مسؤلین بسیج اساتید استانها:
رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: جمهوری اسلامی یکی از محورهای مهم حرکت به سمت نظم نوین جهانی بوده و در این عرصه نقش آفرینی می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور؛ دکتر سهراب صلاحی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست مسؤلین بسیج اساتید استانها در محل این سازمان گفت: جمهوری اسلامی یکی از محورهای مهم حرکت به سمت نظم نوین جهانی است و در این عرصه نقش آفرینی می کند.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: یکی از قطب های مهم قدرت در جهان قدرت اسلامی  بوده و محوریت آن با جمهوری اسلامی است.

جمهوری اسلامی یکی از محورهای مهم حرکت به سمت نظم نوین جهانی است

صلاحی با اشاره به برگزاری پانزدهمین اجلاس سراسری اساتید بسیجی که در مشهد برگزار شد, گفت: اجلاس امسال نه تنها برای جامعه دانشگاهی بلکه برای نظام یک موفقیت بزرگ بود.

وی ادامه داد: اجلاس سراسری سال 94 در سه محور با موضوعات علم و فناوری، اقتصاد و فرهنگ و نسبت آنها با نقش آفرینی جمهوری اسلامی در نظم نوین جهانی در قالب سه کمیته علمی  مورد بررسی خواهد گرفت.

رییس سازمان بسیج اساتید گفت:خوشبختانه شبکه ی گسترده ای از اساتید بسیجی در قالب فرماندهان جنگ نرم توسط این سازمان تربیت شده و باید از این ظرفیت بی نظیر آنهابه نحو شایسته در جهت اعتلای اهداف نظام و خنثی سازی نقشه های دشمنان استفاده کنیم.

لازم بذکر است مسؤلین بسیج اساتید استانها نیز در این جلسه هرکدام به بیان دیدگاهها و نظرات خود راجع مسایل جاری و برنامه های پیش رو بیان کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: