کد خبر: ۴۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت والای مردم و مسئولین اقتصاد کشور عزیزمان را از دنیای غرب بی نیاز خواهیم کرد.
به گزارش بسیج اساتید فارس همایش تخصصی نقش دانشگاه ها در اقتصاد مقاومتی و تاثیر راهکارهای دانشگاهی در این مسیر در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز برگزار شد.

برگزاری همایش تخصصی نقش دانشگاه ها در اقتصاد مقاومتی

این همایش تخصصی با شرکت ریاست سازمان بسیج اساتید فارس، دکتر علیرضا مقصودی، معاون آموزش و پرژوهش قرارگاه اقتصادی سازمان پدافند غیرعامل کشور و اساتید رشته اقتصاد دانشگاه شیراز و همچنین دیگر اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار شد.

در ابتدای این همایش دکتر غلامحسین زمانی، ریاست سازمان بسیج اساتید فارس، ضمن خوش آمد گویی به حضار و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این چنین نشست هایی گام بلندی به سوی تفهیم واژه اقتصاد مقاومتی و جاری کردن آن در تمامی نهادها و سازمان ها برداشته شود و در امر مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی که ناشی از وابستگی به غرب می باشد، برداریم.

دکتر علیرضا مقصودی، معاون آموزش و پرژوهش قرارگاه اقتصادی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این همایش به تبیین واژه اقتصاد مقاومتی پرداخت و تصریح کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت والای مردم و مسئولین اقتصاد کشور عزیزمان را از دنیای غرب بی نیاز خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: همانگونه که امام خامنه ای فرمودند: هدف اقتصاد مقاومتی، مقاوم سازی نظام سیاسی و احیای اقتصاد ملی و بوجود آودرن استقلال اقتصادی است.


در ادامه این همایش،دکترپوریزدان پرست و دکتر مرزبان، از اساتید رشته تقتصاد دانشگاه شیراز مطالبی علمی را در خصوص اقتصاد کشور و لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

پایان خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: