آخرین اخبار
کد خبر: ۴۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
گروهي از دانشجويان رشته معماري اين دانشگاه با ارادت و عشق به خاندان ائمه اطهار(ع) ماكت حرم مطهر امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را مي‌سازند.

همزمان با فرا رسيدن ايام محرم، گروهي از دانشجويان رشته معماري اين دانشگاه با ارادت و عشق به خاندان ائمه اطها(ع) ماكت حرم مطهر امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را مي‌سازند.

در اين آيين كه در محل ستاد بازسازي عتبات عاليات استان فارس برگزار شد ،حجت‌الاسلام سيد ابوفاضل رضوي اردكاني، امام جمعه موقت شيراز ضمن بيان حديث ثقلين گفت: اگر به قرآن و اهل بيت تمسك بجوئيم، دچارگمراهي و سردرگمي نخواهيم شد.

رضوي اردكاني افزود: قرآن و اهل بيت بايد توام و با يكديگر باشند و هدايت بخشي قرآن در گرو اطاعت از اهل بيت (ع) است و اطاعت از اهل بيت (ع) بدون قرآن باعث گمراهي خواهد شد و اين دو منبع را خداوند متعال براي سعادت دنيا و آخرت ما انسان‌ها قرار داده است.

امام جمعه موقت شيراز در جواب هجمه‌هايي كه به مكتب شيعه در خصوص حب به ائمه معصومين وارد شده است، گفت: محبت ما به اهل بيت فطري است و سجده ما سجده شكر است، اگر انسان كسي را دوست داشته باشد آثارش را نيز دوست دارد و آثار بزرگان و خوبان به عنوان مظهر همه خوبي ها قابل اكرام است.

در ادامه حاج آقا جابر مهديار، رئيس ستاد عتبات عاليات فارس با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در ستاد عتبات عاليات گفت: ستاد عتبات عاليات سه وظيفه توسعه، بازسازي و نگهداري حرمين را برعهده دارد و امروز شما دانشجويان در جهت بازسازي و ساخت دلها كار مي كنيد .

وي افزود: شما دانشجويان به عنوان خادم ائمه در ستاد عتبات عاليات علاوه بر حركت فيزيكي در جهت صيقل دادن به دل‌هاي خود نيز قدم بر مي‌داريد و علاوه بر اينكه هنر خود را به نمايش مي‌گذاريد به سازندگي در عالم دل نيز مي‌پردازيد كه اين بسيار ارزشمند و داراي خروجي معنوي است.

رئيس ستادعتبات عاليات استان فارس به دانشجويان در جهت عمل به دستورات ائمه معصومين (ع) تاكيد كرد و افزود: زماني كه شما مي‌خواهيد در ستاد عتبات عاليات براي ائمه كار كنيد، بايد رفتار و پوشش ما متناسب با نظر ائمه باشد و اين فيض در ستاد عتبات عاليات براي شما فراهم است تا به وظيفه خود در قبال شهيدان عمل کنیم.

در پايان مراسم دانشجويان رشته معاري دانشگاه پيام‌نور شيراز ملبس به لباس خامي با حضور در كارگاه ساخت حرم ستادعتبات عاليات استان فارس، ساخت ماكت حرمين امام حسين (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) را شروع كردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: