آخرین اخبار
کد خبر: ۴۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
دانشجویان بسیجی جهرم :
بسیج دانشجویی دانشگاه جهرم با انتشار بیانیه ای به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی؛ اعلام کرد: هدف انقلاب دوم مرزبندی با جبهه باطل بود.
سیج دانشجویی دانشگاه جهرم با انتشار بیانیه ای به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی اعلام کرد: 13ابان ماه 1358 جوانان انقلابی، با پیروی از امام خود، لشکر یزیدی زمان را شناختند و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکاربه مردم دنیا نشان دادند که مقابله ی با ظلم، اگرچه با دست خالی، ولی امکان پذیر است.

این بیانیه می افزاید: سيزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت كه مي‌توانند چپاول گران را به زباله ‌دان تاريخ بسپارند، به آنها آموخت كه مي‌توانند هويت خود را با نفي قدرت‌هاي استعماري تعريف كنند و در يك كلام با به ارمغان آوردن غروري مقدس و حماسه آفرين به آنها آموخت كه ديوار ظلم و ستم شكستني است.

بسیجیان دانشگاه دولتی جهرم در ادامه یان می کنند: ما دانشجویان اعلام می کنیم، همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند "تا وقتی آمریکا آدم نشود، با آن ارتباطی نخواهیم داشت" ، و برموضع خود پایداریم و با پيروي از رهبر حكيم و دانشمند خود ذره ‌اي از آرمان‌هاي انقلاب و در راس آنها استكبار ستيزي و استقلال طلبي كوتاه نيامده و نمي‌آييم و با برگزيدن مطالبات رهبري به عنوان نقشه راه حركت در مسير نيل به حكومت جهاني حضرت مهدي (عج) به مبارزه همه ‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنيا ادامه مي‌دهيم.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

بیش از هزار و چهارصد سال پیش ، امام حسین علیه السلام و یاران وفادارش در برابر مستکبرین و ظالمان عالم قیام کردند و اسوه ای شدند برای همگان که یک تنه هم می توان به ظلم "نه" گفت.

اکنون 35 سال از انقلاب اسلامی ای میگذرد که مردمی پرورش یافته با تعالیم عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام آن را رقم زدند.

13 ابان ماه 1358 جوانان انقلابی، با پیروی از امام خود، لشکر یزیدی زمان را شناختند و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکاربه مردم دنیا نشان دادند که مقابله ی با ظلم، اگرچه با دست خالی، ولی امکان پذیر است.

سيزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت كه مي‌توانند چپاول گران را به زباله ‌دان تاريخ بسپارند، به آنها آموخت كه مي‌توانند هويت خود را با نفي قدرت‌هاي استعماري تعريف كنند و در يك كلام با به ارمغان آوردن غروري مقدس و حماسه آفرين به آنها آموخت كه ديوار ظلم و ستم شكستني است.

این روز ها که عده ای سعی در تحریف آموزه های عاشورا دارند، باید بدانند که کربلا جز ایستادگی بر ارزش ها و پایداری بر اصول نبود و ذره ای عقب نشینی از حق صورت نگرفت.

عاشورا یعنی همیشه 2 لشکر حق و باطل وجود دارد و چیزی در میانه ی این دو نیست. تسخیر لانه جاسوسی که امام خمینی (ره) آن را "انقلاب دوم" و مهمتر از انقلاب اول خواند، هدفی جز مرزبندی با لشکر باطل نداشت.انقلابی که پس از آن قطع رابطهی کامل با آمریکای مستکبر را داشت که حضرت امام خمینی از آن به اتفاقی میمون و مبارک یاد کردند.

اما امروز عده ای با خیال خام خود سعی در تطهیر و بزک کردن چهره ی آمریکای جنایتکار دارند و با سخنان خود از مذاکره ورابطه با آن می گویند.و انگار سیاهه ی جنایت های آمریکا بر این ملت مظلوم را در یک قرن اخیرفراموش کرده اند.

ما دانشجویان اعلام می کنیم، همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند "تا وقتی آمریکا آدم نشود، با آن ارتباطی نخواهیم داشت" ، و برموضع خود پایداریم و با پيروي از رهبر حكيم و دانشمند خود ذره ‌اي از آرمان‌هاي انقلاب و در راس آنها استكبار ستيزي و استقلال طلبي كوتاه نيامده و نمي‌آييم و با برگزيدن مطالبات رهبري به عنوان نقشه راه حركت در مسير نيل به حكومت جهاني حضرت مهدي (عج) به مبارزه همه ‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنيا ادامه مي‌دهيم.

والسلام علیک

پایگاه شهید ابراهیم هادی

دانشگاه دولتی جهرم

نام:
ایمیل:
* نظر: