کد خبر: ۴۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
جانشین سازمان بسیج اساتید فارس: این سازمان یکی از پرکارترین اقشار استان در هفته بسیج خواهد بود که با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و بصیرتی همچنین نشست ها و جشنواره های مختلف علمی گام بلندی را در ترویج فرهنگ بسیج در سطح استان برداشته است.
به گزارش بسیج اساتید فارس، نشست خبری بسیج اساتید فارس در محل سازمان بسیج اساتید فارس برگزار شد.
در این نشست که خبرنگاران رسانه های مختلف خبری همچون فارس، همشهری و تسنیم در آن حضور داشتند، برنامه های جامع کانونهای مختلف بسیج اساتید استان فارس توسط حسن عبدالله زاده، جانشین سازمان تشریح شد.

نشست خبری بسیج اساتید فارس

عبدالله زاده تعداد برنامه های این سازمان را بیش از 100 مورد اعلام کرد و گفت: این سازمان یکی از پرکارترین اقشار استان در هفته بسیج خواهد بود که با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و بصیرتی همچنین نشست ها و جشنواره های مختلف علمی گام بلندی را در ترویج فرهنگ بسیج در سطح استان برداشته است.

جانشین سازمان بسیج اساتید فارس مهمترین برنامه های این سازمان را در هفته بسیج، سخنرانی دکتر رجبی دوانی از اساتید فرهیخته شیراز با موضوع فلسفه گفتگوی امام حسین (ع) با سپاه دشمن، جشنواره حلقه های علمی اساتید بسیجی سراسر استان، نشست بزرگ بسیجیان مرودشت با میزبانی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد این شهرستان، اشکواره شعر پلاک 72 ویژه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی فارس با موضوع بسیج امتداد فرهنگ عاشورا و ... عنوان کرد.

پایان خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: