کد خبر: ۴۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
به گزارش روابط عمومی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور در حسینیه شهید توانا شهر صدرا دوره تربیت و تعالی بسیج خواهران و برادران شهر صدرا با موضوعیت سبک زندگانی حضرت امام (ره) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور در این مراسم ضمن گرامیداشت 5آذر سال58 سالروز تشکیل بسیج 20میلیونی به فرمان حضرت امام راحل بیان نمود:در راه رسیدن به انقلاب اسلامی بسیاری از بزرگان مملکت فعالیت نمودنند و خدمات ارزنده ای برای کشور و اسلام به ثمر نشاندنند که از جمله آن به شهید اول و شهید ثانی اشاره نمود که برای پویا و باقی ماندن دین شیعه در این راه شکنجه و زندانی و یا شهید شدنند ولی کار امام خمینی (ره) یک بی نظیر است جرا که با مطالعه تاریخ می توان به این واقعیت آشنا شد.
وی در ادامه به فعالیت های امام برای دنیای اسلام و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام (ره) در راه رسیدن انقلاب اسلامی بدون پول و نیروی انسانی توانست در دنیا کاری انجام دهد در تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران که وقتی به این مرد بزرگ به رحمت ایزدی می رود سازمان ملل به احترام ایشان تمام پرچم های کشورها را به پایان می آورند.
وی در ادامه به اهمیت تشکیل بسیج 20میلیونی حضرت امام ره پرداخت که در آذر ماه 58تشکیل می شود و در شهریورماه 59جنگ هشت ساله شروع می شود و اهمیت تشکیل بسیج و رفتن جوانان بسیجی به جبهه های جنگ و ایستادگی جلو شرق و غرب و بعد از هشت سال پیروزی که امام راحل خطاب به جوانان می فرماید : فرزندان انقلابی این مملکت از سربازان حضرت علی (ع) اگر جلو تر نباشند عقب تر هم نیستند.
وی در ادامه به آینده نگری امام ره بعد پیروزی انقلاب پرداخت و افزود: آینده نگری حضرت امام ره  و مقام معظم رهبری امروزه باعث شده که کشور روز به روز زنده تر و پویا تر باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: