کد خبر: ۴۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
به مناسبت هفته بسیج
ظهر امروز جمعه مورخ 30/8/93در دومین روز از هفته بسیج سرهنگ دوم پاسدار سید حسین حسینی فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ضمن حضور در بین نمازگزاران نماز جمعه شهرک گویم بعد از خطبه های نماز جمعه گویم در بین صلاتین ظهر و عصر در مدت کوتاهی در مورد اهمیت نقش بسیج در جامعه به سخنرانی پرداخت
وی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج در 5 آذر ماه 58به فرمان امام (ره)معنای بسیج را در یک جمله صفا ،صمیمیت،و عشق به حضرت حق دانست.
وی در ادامه به معنای و ویژگی بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در تعریفی کوتاه بسیج را  از مجموعه ای که در آن پاک ترین انسان ها فداکارترین آماده به کارترین ها جوانان کشور ،در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده اند.
وی در ادامه از ویژگی های بسیج دائم به یاد خدا و توکل بر او داشتن،صفا و خلوص داشتن،و بصیرت و آگاهی دانست.
حسینی در ادامه به اهمیت بصیرت در عموم مردم جامعه اذان نمود و خاطر نشان کرد : تمام مشکلاتی که در منطقه و جهان اسلام وجود دارد و امروز مسلمان در برخی از کشورها به جان خود می افتند از سر بی بصیرتی می باشد.
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز حفظ تقوا و مراقبت معنوی ،دوری از دنیا گرایی،لزوم استقامت و پایداری در برابر دشمنان را سه عامل مهم برای آسیب زدایی از بسیج دانست.


نام:
ایمیل:
* نظر: