کد خبر: ۴۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷
معاون پرورشی آموزش و پرورش نی ریز تاکید کرد:
معاون پرورشی آموزش و پرورش نی ریز در کارگاه توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی در مقابله با جنگ نرم بر ضرورت تجهیز فرهنگیان به علم روز در مقابله با جنگ نرم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، قاسم زارع معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نی ریز ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت : دشمن برای مقابله با ایران اسلامی و جوانان و نوجوانان ما توطئه تهاجم فرهنگی را برگزیده است و از طریق شبکه های ماهواره ای و اینترنت و شبکه های اجتماعی عقاید و افکار دینی و مذهبی فرزندان ما را نشانه گرفته است .

وی با بیان اینکه هدف دشمنان کم رنگ نمودن اعتقادات دانش آموزان ماست تصریح کرد: تخریب ذهن نسل جوان و نوجوان با ساخت بازیهای رایانه ای خشن و مستهجن و بازیهایی که ویژه موبایل طراحی شده است می تواند اذهان پاک ومعصوم دانش آموزان ما را به تباهی بکشاند .

این مقام مسئول درادامه اظهار داشت : هدف دشمنان حمله به اعتقادات سرخ ما و ایجاد اختلاف و شکاف عمیق بین شیعه وسنی است . بنابراین ما باید هوشیار باشیم و برای مقابله با جنگ نرم به ابزارسخت افزاری و نرم افزاری روز مجهز شویم و با عضویت در گروههای دانش آموزی اشاعه مطالب علمی ، دینی و مذهبی و تربیتی ،آموزشی و ... را در بین دانش آموزان مدیریت نماییم واز اشاعه فرهنگ غرب در جامعه جلوگیری کنیم.

شایان ذکر است این کارگاه با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی و بسیج فرهنگیان در سالن مدیریت آموزش وپرورش بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار گردیده است .

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: