کد خبر: ۴۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
به همت بسیج اساتید فارس انجام داد:
صفار هرندی با انتقاد و محکومیت شدید و غیر قابل توجیه سران فتنه عملکرد آنها را باعث برهم خوردن نظم در کشور در مقطعی کوتاه عنوان کرد.
به گزارش بسیج اساتید فارس، مراسم گرامیداشت هفته بصیرت و حماسه نهم دی در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که به همت سازمان بسیج اساتید و با حضور اساتید بسیجی دانشگاههای مختلف شیراز برگزار گردید، دکتر غلامحسین زمانی ضمن خیرمقدم به اساتید و حضار شرکت کننده ابراز امیدواری کرد که برگزاری اینگونه مراسم های بصیرتی و روشنگرانه، قشر فرهیخته اساتید و معلمین نسل جوان انقلاب را با فضای حاکم بر مسائل داخلی کشور بیش از پیش آشنا کند.
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بصیرت در دانشکده علوم قرآنی

اما سخنران ویژه این مراسم دکتر صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.
وی سخنان خود را با آزمایش الهی که انسان در تمام مراحل زندگی و حتی در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) با آن درگیر است، آغاز کرد و  گفت: در آزمایشات الهی است که سره از ناسره بازشناخته می شود.

در ادامه مداح اهل بیت نیز به مدیحه سرایی مولود پیامبر گرامی اسلام پرداخت.

صفار هرندی با انتقاد و محکومیت شدید و غیر قابل توجیه سران فتنه عملکرد آنها را باعث برهم خوردن نظم در کشور در مقطعی کوتاه عنوان کرد و گفت سران غافل و ساده لوح فتنه با برپا کردن جریان آشوب فرصت را در اختیار سودجویان داخلی و خارجی قرار دادند تا باعث ناهنجاری و برهم خوردن نظم در کشور عزیزمان شود.
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بصیرت در دانشکده علوم قرآنی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین افزود: سران فتنه در حالیکه حمایت همه جانبه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را در قبال اعمال و رفتار زشت و بی بصیرت خود می دیدند هیچگاه تامل نکرده و دچار تردید نشدند. آیا این عملکرد بخشودنی است. آیا اصرار بر برهم زنی و سست کردن ریشه های الهی و مستحکم نظام اسلامی این مملکت توسط سران فتنه گر را می توان فراموش کرد و به دیده اغماض به آنها نگریست؟

در پایان این مراسم دکتر محمد حسین صفار هرندی به سوالات کتبی مطروحه از طرف اساتید حاضر پاسخ داد.

پایان خبر/224224




نام:
ایمیل:
* نظر: