کد خبر: ۴۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
این روزها که همه برای دریافت وام با اما و اگر و شرایط بسیاری مواجه هستند، آموزش و پرورش راه جدیدی در پیش روی متقاضیان گذاشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، آموزش و پرورش بارها اعلام کرده یک میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند که در این راستا امسال آموزش و پرورش بسته های حمایتی جهت توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی ارائه کرده است.

می‌دانیم خانواده‌هایی که اقدام به ثبت نام فرزندان خود در مدارس غیر دولتی می‌کنند یا از توان مالی بالایی برخوردار هستند یا با حمایت این مدارس در قالب تقسیط شهریه اقدام به ثبت نام دازان دیگر نیز می‌نمایند.

اما نکته‌ی قابل توجه انتشارخبر اخیر،درباره اعلام وام شهریه به مدارس غیر دولتی بود که همگان را متعجب کرد،‌ به طوری که بر اساس این خبر خانواده‌ها می‌توانند تا سقف 10 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد در طول 13 ماه وام شهریه از بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران دریافت و به حساب مدارس غیر دولتی واریز کنند و حال سوال اینجاست وقتی دریافتی شهریه در اکثر مدارس غیر دولتی به صورت اقساطی انجام می‌شود، چه الزامی برای ارائه تسهیلات وام به خانواده‌ها وجود دارد،‌ در حالی که آموزش و پرورش این روزها به جای تمرکز بر مباحثی همچون ارائه طرح‌های رفاهی یا بیمه فرهنگیان به بخش خصوصی توجه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: