کد خبر: ۴۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
مدیر منابع انسانی بسیج فرهنگیان فارس خبر داد:
مدیر منابع انسانی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان فارس از برنامه های آینده این سازمان درتامین نیروی انسانی کانون های نواحی خبر داد.

بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس از اجرای مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز کانون های بسیج فرهنگیان خبر داد و افزود: این سازمان با شناسایی ، جذب و بکارگیری کارکنان وظیفه متعهد وکارآمد ، در صدد است تا بخشی از نیازمندی های انسانی خود را تامین نماید .

مدیرجذب ومنابع انسانی سازمان بسیج فرهنگیان به تشریح شیوه چگونگی شناسایی، جذب و بکارگیری سرباز بسیجی پرداخته و یادآور شد این سازمان با استفاده ازتمامی ظرفیتهای موجود در تلاش است تا بتواند از میان جوانان مستعد وتوانمند بهترین گزینه ها را انتخاب و به کارگیرد .

بابایی خاطر نشان کرد: از شرایط اختصاصی افراد مورد نظر عضویت فعال در بسیج ، مدرک کارشناسی و آموزش تکمیلی بسیج می باشد . لذا در این راستا 20 نفر از مشمولین وظیفه که دارای شرایط مورد نظر بوده گزینش جهت طی نمودن مراحل جذب به معاونت محترم نیروی انسانی سپاه فجر معرفی شده اند .

وی گفت: امید است با تلاش های صورت گرفته بتوانیم بخشی از نیازمندی های انسانی را در کانون های بسیج فرهنگیان در نواحی استان را برطرف نموده و در پیشبرد برنامه های ابلاغی به بهترین وجه ایفای نقش نماییم.


/انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: