کد خبر: ۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
سردارنقدی؛
سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: آقاي ظريف ظاهرا نمي داند نماينده چه ملت و چه عظمتي است، ايشان بايد رسما به خاطر حركت هاي ناپسند اخير از ملت ايران عذرخواهي كند.

سردار نقدي در پاسخ به اين سوال كه نظر شما در مورد سفر وزير امور خارجه به پاريس در روزهايي كه دولت آن كشور رسما از توهين به پيامبر حمايت مي كند چيست، اظهار داشت: بنده تا حالا سعي كرده ام در خصوص وزارت امور خارجه اظهار نظر نكنم تا موضع ايشان در مذاكرات را تضعيف نكرده باشم ولي بعضي اشتباهات، ديگر قابل تحمل نيست و به صراحت مي گويم كه آقاي ظريف از چشم و نظرم افتاد.

وي در همين زمينه خاطرنشان كرد: با حرف هايي كه در مورد ايشان به من گفته بودند، تصور مي كردم ايشان فرد فرهيخته، باوقار و ديپلمات كاركشته اي است اما ناشي گري هاي اخير اثبات كرد كه اگر بخواهيم با خوشبيني اظهار نظر كنيم، بايد بگوييم ايشان متاسفانه الفباي ديپلماسي را هم رعايت نمي كند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه ايشان قبلا خطاهاي فاحشي داشتند، ادامه داد: از جمله اين خطاها بيان اين مطلب بود كه آمريكا مي تواند با يك موشك، توان دفاعي ما را از بين ببرد و حرف نادرست ديگر اين كه امنيت ايران محصول مذاكرات است و حرف هاي نادرست ديگري كه هيچ سياستمدار تازه كاري هم حاضر نيست در حين مذاكره با حريف چنين امتيازاتي را به طرف مقابل بدهد، چه رسد به اينكه حريف دشمن خوني ملت ايران باشد.

وي با بيان اينكه تاكنون اين خطاهاي فاحش را به حساب اشتباه ايشان گذاشته و حمل به صحت مي كرديم، ابراز داشت: تكرار اين ناشي گري ها و خطاهاي فني نشان داد كه بايد در برآوردمان تجديد نظر كنيم.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج گفت: قدم زدن در خيابان هاي بروكسل زير پا گذاشتن خون شهدا بود.

وي تاكيد كرد: كار خيلي زشت تر و غير قابل بخشش تر، سفر به پاريس در همان روزي است كه نخست وزير فرانسه كاريكاتور توهين آميز به پيامبر اسلام (ص) را جلوي دوربين ها در دست گرفته و نمايش مي دهد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه بيان كرد: اين خطاها نشان داد كه آقاي ظريف نمي دانند نماينده چه ملت و نماينده چه عظمتي هستند و ايشان با اين كارها توانايي خود را در دفاع از حقوق ملت ايران به شدت زير سوال بردند.

سردار نقدي در پايان اين گفتگو بيان داشت: در اين زمينه هيچ توضيح و توجيهي پذيرفته نيست و تنها راه اعاده ي حيثيت، عذرخواهي رسمي از ملت و تعهد به عدم تكرار چنين رفتارهايي است. البته ملت ايران نمي گذارند تصوير دروغين كه مي خواهند از ايران در دنيا نمايش دهند جا بيفتد؛ روز 22 بهمن ملت ايران تصوير واقعي خودش را با شعار لبيك يا محمد (ص) و مرگ بر آمريكا به نمايش خواهد گذاشت و دنيا خواهد ديد كه ملت ايران با همان صلابت جلوي آمريكا ايستاده و حقش را خواهد گرفت.
انتهای /224224
نام:
ایمیل:
* نظر: