کد خبر: ۴۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
در هر کار خیری پیش قدم می شد. 17 سال بیشتر نداشت که غروبی خبر آوردند یکی از بچه های روستا در چاه افتاده، هوا تاریک می شد و کسی جرات رفتن در چاه را نداشت، محمد بلافاصله برای این کار پیش قدم شد
محمد جز السابقون بود، در هر کار خیری پیش قدم می شد. 17 سال بیشتر نداشت که غروبی خبر آوردند یکی از بچه های روستا در چاه افتاده، هوا تاریک می شد و کسی جرات رفتن در چاه را نداشت، محمد بلافاصله برای این کار پیش قدم شد و در تاریکی به دل سیاه چاه خزید.
باردیگر در همین رودخانه کنار سیل آمده بدو و افراد زیادی دو طرف گیر افتاده بودند، یک ماشین هم در وسط اب بود که جان سر نشینانش در خطر بود و هر لحظه ممکن بود آب آن ها را با خود ببرد. می خواستیم با تراکتور ماشین را بیرون بکشیم اما کسی جرات نزدیک شدن به آن آب خروشان را نداشت. باز محمد بود که تا جریان را شنید به رودخانه پرید، بار اول و دوم آب او را با خود برد، اما بار سوم توانست سر طناب را به ماشین ببندد.
بوشهر کار می کردیم که شنید آبادان محاصره است، سریع خودش را به آبادان رساند، حصر آبادان که شکست رفت کردستان....

شهید محمد کشتکار در سال 1336 در روستای صادره لامرد به دنیا آمد. وی از فرماندهان گردان حضرت رسول (ص)لشکر19 فجر بود که در تاریخ 19 دیماه سال 1365 در شلمچه عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: