يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۵:۱۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۴۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
بیانیه
این ملت برای خودشان یک رسالت قائلند؛ رسالت پاسداری از اسلام و پرچم برافراشته اسلام در این سرزمین؛ که امروز تمام مسلمانان جهان در مناطق مختلف دنیا به این پرچم چشم دوخته اند.

 به گزارش بسیج مهندسین فارس ، ریاست سازمان"مهندس محمد کریمی" به نیابت از اعضا و مهندسین فرهیخته استان فارس  با صدور بيانيه اي اين اقدام شنيع و موهن را محكوم نمود و از دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران برخورد قاطع با حاميان اين اقدام ننگین را خواستار شد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل مي باشد:

  

"بسم الله الرحمن الرحیم

وماارسلناك الا رحمه للعالمين>

(ما تو را جز برای رحمت جهانیان نفرستادیم) انبیاء آیه 107

 سياست كهنه اسلام هراسي همواره به عنوان حربه اي در دست دشمنان اسلام و مسلمين بوده است که بعد از انقلاب اسلامی با رشد روز افزون اسلام در غرب، شجره اي خبيثه استكبار و غرب آن را با چهره های گوناگون و شدت بیشتر در معرض دید مردم جهان برای دستیابی به اهداف شوم خود گذاشته است.

 بارديگر شاهد هتك حرمت شياطين بدطینت و پلید سیرت فرانسوی به ساحت مقدس و ربوبی پيام آور حقيقت و رحمت حضرت ختمي مرتبت، محمد بن عبدالله(صلوات الله علیه) هستیم، متحجرانی كه با تقلید از اجداد جاهلشان در روزهای ظهور اسلام، او را به جرم هدایتگری و ترویج فرهنگ انسانی و اخلاقی زیستن، بی احترامی می کردند و اینک به جرم گسترش نورانیت دین و آیینش دست به اين اقدام موهن مي زنند.

عوامل روزنامه سخیف شارلي ابدو چنین پنداشتند که با به تصوير كشيدن كاريكاتور توهين آميز پيامبر عظيم الشان اسلام(صلوات الله علیه) خواهند توانست نوری را که پرودگار عالمیان کامل کننده و جاودان کننده آن است را خاموش کنند و موج اقبال مردم دنیا به دین خاتم را بشکنند، اما زهی خیال باطل که رسول مهرورزی و حقانیت، نورانیتش خدادادی است و حقیقتش پایان ناپذیر.

استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند که این ملت و نسل های پی در پی از این ملت بزرگ، که در کوره های حوادث آبدیده شده اند، برای خودشان یک رسالت قائلند؛ رسالت پاسداری از اسلام و پرچم برافراشته اسلام در این سرزمین؛ که امروز تمام مسلمانان جهان در مناطق مختلف دنیا به این پرچم چشم دوخته اند.


اللهم عجل فی فرج مولانا بقیهْ الله

سازمان بسیج مهندسین استان فارس

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: