شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۲:۳۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۴۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
مهندسین بسیجی در تظاهرات سراسری مردمی در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد(ص) حضور چشمگیری داشتند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از کانون کازرون،

مهندسین بسیجی همزمان با تظاهرات سراسری مردمی در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد(ص) و پس از اقامه نماز جمعه همگام با مردم سراسر کشور، اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول (ص) را محکوم کردند.

 مهندسین بسیجی در این راهپیمایی شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، لبیک یا محمد (ص)، ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای، ما عاشق محمدیم پیرو راه احمدیم سر دادند و همچنین پلاکاردهایی با مضامین لبیک یا رسول الله (ص)، فداک یا رسول الله (ص)، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، من عاشق محمد هستم در دست داشتند.

 شرکت کنندگان در این راهپیمایی در پایان با قرائت بیانیه ای اقدام توهین آمیز و سخیف هفته نامه موهن فرانسوی شارلی بدو را به شدت محکوم کرده و برخورد قطع مسئولین کشوری در عرصه بین الملی و مؤثر در عدم تکرر اینچنین جساراتی را خواستار شدند و نظارت و جدیت بیشتر نسبت به اهلین و خائنین داخلی که از آنان حمایت می کنند را مطالبه کردند.

 مهندسین بسیجی از آزاداندیشان و مسلمانان ایران و جهان خواستند تا با حفظ هوشیاری و تعقل حول محور وحدت کلمه و توجه کامل به رهنمودهای مراجع عظام تقلید علی الخصوص ولی امر مسلمین جهان، با اقدام موثر خود در قبال اسلام ستیزان، مانع از تکرار این گونه از اقدامات از سوی دشمنان اسلام شوند.

/224224



ما عاشق محمدیم پیرو راه احمدیمما عاشق محمدیم پیرو راه احمدیمما عاشق محمدیم پیرو راه احمدیم

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: