آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: ملتی که به تعدی گران به مرزهای جغرافیایی اش پاسخی فراموش ناشدنی داد، به حرمت شکنان مرزهای اعتقادیش پاسخی کوبنده تر می دهند.

مریم زارع پور در اعتراض به اعطای مجوز آلبوم خواننده زن از سوی وزارت ارشاد  اظهار داشت: پس از اعطای مجوز به آلبوم یکی از افراد مسئله دار و کنسرت موسیقی زنان که با روشنگری و اعتراض رسانه ای لغو شد، مجوز خوانندگی به یک زن نیز صادر شده است.

وی با اشاره به سخنان وزیر ارشاد در سال گذشته در خصوص نظر مراجع نسبت به صدای تکخوان های زن افزود: جای تعجب دارد که نظر مراجع در رابطه با عدم مشکل خوانندگی زنان را فقط آقای وزیر شنیده اند وایشان در حالی حرمت تکخوانی زنان از جانب مراجع را مورد تشکیک قرار داده اند که احادیث و روایات زیادی بر این موضوع تصریح دارند.

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: آقایان در برخورد با فریضه امر به معروف می گویند مردم را نمی شود به زور به بهشت فرستاد، بهشت نخواستیم به زور ما را به جهنم نفرستید.

زارع پور بیان کرد: بهتر است جناب وزیر نظر فقهی خود را در سایر زمینه های فرهنگی نیز اعلام کنند تا بدانیم با ادامه دوران وزارت ایشان چشم انداز و آینده فرهنگی جامعه ما چگونه خواهد بود و ارزش های بعدی که باید قربانی وزارتخانه ای شود که پسوند اسلامی را به یدک می کشد چیست؟

وی با بیان اینکه غیرت ملت دین مدار ما اینگونه اتفاقات را بر نمی تابد تصریح کرد:از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می رود که با استیضاح وزیر ارشاد، این شکستن حریم ارزش ها را بی پاسخ نگذارند چراکه این بار بحث، بالاتر از شکستن خط قرمز نظام است و حرام خدا را حلال کرده اند.

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه آقای وزیر باید بداند که ما ملت هیهات من الذله هستیم و راضی به کشیده شدن خط مقدم جبهه جنگ نرم به داخل وزارت فرهنگ خودمان نیستیم ادامه داد: ملتی که به تعدی گران به مرزهای جغرافیایی اش پاسخی فراموش ناشدنی داد، به حرمت شکنان مرزهای اعتقادیش  پاسخی کوبنده تر می دهند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: