جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۴۸:۳۰
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
فرمانده سپاه قیروکارزین خبر داد:
فرمانده سپاه قیروکارزین از اجرای بیش از 100 ویژه‌ برنامه فرهنگی ، ورزشی و بصیرتی بسیج طی دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده سپاه قیروکارزین در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه بسیج و سپاه در پیشبرد اهداف و اصول انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج الگوی ایثارگری، فداکاری، اخلاص و ایمان است که در سخت‌ترین شرایط با حضور همه‌جانبه و پرقدرت در صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کوشد.
وی با تأکید بر لزوم وجود اتحاد و وحدت در حفظ آرمان‌های انقلاب گفت: وحدت و انسجام ملی موجب رشد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... و پیروزی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی کشوری می‌شود از این‌رو حفظ و ارتقای وحدت ملی یکی از اهداف اصلی بسیج در راستای تداوم و تثبیت نظام است.
فرمانده سپاه قیروکارزین با اشاره به اجرای بیش از 100 ویژه‌ برنامه بسیج در دهه فجر امسال در این شهرستان عنوان کرد: اجرای نشست‌های بصیرتی سیاسی، آسیب‌شناسی تهدیدات ماهواره، تربیت صحیح فرزندان، دشمن‌شناسی و بیان خدمات انقلاب اسلامی بسیج در دهه فجر از مهمترین برنامه های اجرایی در این دهه است. وی افزود: برگزاری همایش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تحلیل مسائل سیاسی، افزایش جمعیت، آسیب‌های مواد مخدر و... از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج در ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان است.
جعفری در پایان سخنان خود نشست‌های بصیرتی، همایش‌های مختلف، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا، شب‌شعر انقلاب، دیدار با امام‌جمعه، پیاده‌روی، تجمع حلقه‌های صالحین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری جشن انقلاب و... در شهرها و روستاهای این شهرستان در دهه فجر امسال نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: