کد خبر: ۵۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
اگر کوچکترین اطلاعی از دین اسلام داشتید، می‌فهمیدید که این دین مقدس خشونت علیه بی گناهان چه مسلمانان و چه غیرمسلمانان و همچنین ریختن ناحق خون انسان‌ها را محکوم می‌کند.

بار دیگر دست ایادی کفر و نفاق و مدعیان دروغین احترام به مقدسات ادیان از آستین قلم به دستان مزدور غربی در نشریه فکاهی فرانسوی شارلی ابدو با توهین شرم آور به ساحت حضرت محمد مصطفی(ص) سر در آورد و قلوب میلیون ها مسلمان آزاده را جریحه دار نمود. صهیونیست جهانی که حیات ننگینش با احیای مجدد تمدن عظیم اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) متزلزل شد، برای فرار از نابودی با اتخاد سیاست شوم اسلام ستیزی به فرمایش حضرت امام خامنه ای (مد ظله) سعی درخاموش کردن احساسات دینی و کوچک کردن مقدسات اسلامی را دارد و استکبار جهانی نیز که در پشت سیاست های اسلام ستیزی خود آرزوی نفاق بین مسلمین و ایجاد تقابل بین اسلام و پیروان سایر پیامبران الهی را در سر می پروراند و در این راه از هر کاری رو گردان نیست، از گذشته ننگین خویش عبرت نمی گیرد و نمی داند که توهین به مقدسات اسلامی، به کوری چشم استکبار، صفوف مسلمین را فشرده تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی تر می کند. اکنون که با حمایت های مادی و معنوی شیطان بزرگ و رژیم شوم صهیونیست نشریه فکاهی فرانسوی (شارلی‌ابدو ) اقدام به  هتک حرمت بی‌شرمانه به ساحت مقدس نبی اکرم پیامبر رحمت (ص) کرده است، گواهی دیگر بر دروغین بودن شعار تکراری حقوق بشر و عدم احترام به ادیان و تمدن ها توسط آن ها بر همگان آشکار شد. شارلی ابدو در اقدامی تحریک‌آمیز یک کاریکاتور موهن دیگر از پیامبر اکرم (ص) منتشر کرد. باز این بیماردلان گرگ صفت نتوانستند کینه و عداوت خود را با اسلام پنهان کنند و دوباره دست به کاری زدند که احساسات میلیون‌ها مسلمان را در سطح جهان جریحه‌دار کردند.

شما گرگ‌صفتان، همان استعمارگرانی هستید که روزی دست به اشغال سرزمینی دیگر کشورها می‌زدید و اکنون به نام آزادی بیان و عقیده، در صدد تحمیل افکار پلید خود بر جهان هستید. چون خوب می دانید که با گسترش دین اسلام در سراسر جهان بخصوص در جهان غرب و گرایش انسان‌ها به دین مقدس اسلام که باعث بیداری انسان‌ها شده، دیگر جایی برای این افکار ضداسلامی شما نیست. بی‌تردید این حرکت شرارت‌بار شما چیزی جز استمرار کینه‌تان علیه اسلام و محو جوامع اسلامی نیست و شما کینه‌توزان اگر کوچکترین اطلاعی از دین اسلام داشتید، می‌فهمیدید که این دین مقدس خشونت علیه بی گناهان چه مسلمانان و چه غیرمسلمانان و همچنین ریختن ناحق خون انسان‌ها را محکوم می‌کند و این سناریویی که شما ترتیب داده اید، با اصول و عقاید این دین جور در نمی‌آید.

قطعا آنچه در این مجله روی داده توهین به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان جهان می باشد.

از جهان اسلام انتظار می رود با استفاده از ظرفیت های قانونی در نظام حقوقی بین الملل، توهین کنندگان به پیامبراعظم (ص) را مورد تعقیب قضایی قرار داده تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

پایان خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: