کد خبر: ۵۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
گفتگو با مدیر دبستان شهید نعمتی کوار/
محبوبه عظیمی مدیر دبستان شهید نعمتی شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس از روند اجرای مراسم ایام الله دهه فجر دراین آموزشگاه می گوید .

محبوبه عظیمی مدیر دبستان شهید نعمتی شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس در خصوص روند اجرای مراسم دهه فجر در این مدرسه و استقبال دانش آموزان در این باره گفت: برنامه تزئین و آراستن فضای آموزشگاه از چند روز قبل از آغاز دهه فجر با استقبال پرشور دانش آموزان شروع شد. دانش آموزان با اشتیاق خاصی به تزئین فضای راهرو و سالن و کلاسهای خود به طور خاص اقدام کردند.

وی در ادامه گفت: بدون شک برگزاری صحیح و جذاب مراسمات و ارج نهادن به ارزشهای جامعه اسلامی بر روح و روان دانش آموزان تاثیر گذار است .

در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر می بایست ازخود دانش آموزان کمک گرفته شود و البته دانش آموزان فعال به بهترین شکل ممکن مورد تقدیر قرار گرفتند.

دانش آموزان این آموزشگاه فعالیت های گوناگونی در مراسم دهه فجر 93 داشتند از آن جمله می توان اجرای نمایش و سرود و دکلمه و برنامه های متنوع، شاد و جذاب دیگر که به ابتکارخودشان انجام می دادند را نام برد.

عظمی در پایان افزود: همه همکاران در مدرسه شعید نعمتی تلاش نمودند با اجرای برنامه های متنوع و برگزاری جشن در دهه مبارک فجر، دانش آموزان نسل حاضر را با هدف های متعالی انقلاب اسلامی آشنا نمایند.

تلاش در راستای آشنایی دانش آموزان با اهداف انقلاب

تلاش در راستای آشنایی دانش آموزان با اهداف انقلاب

تلاش در راستای آشنایی دانش آموزان با اهداف انقلاب


/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: