آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی فارس خبر داد:
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه فجر استان فارس از برگزاری نخستین جشنواره تفکر خلاق در این استان خبر داد.

محمدحسین جزایری ابنوی در نشست هم اندیشی با مسئولین علمی بسیج دانشجویی فارس اظهار داشت: در راستای اهداف پژوهشی و ظهور خلاقیت ها و ارتقای توان ذهنی و مهارتی و همچنین با هدف ایجاد رقابتی مفید و سالم در میان دانش آموزان، نخستین جشنواره منطقه ای جنوب کشور با عنوان تفکر خلاق در استان فارس توسط سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه فجر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره  از دوم تا هشتم اسفندماه سال 93 در شیراز برگزار می شود افزود:علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به  سایت  www.chandgane.ir مراجعه  یا به دبیرخانه جشنواره، به آدرس شیراز مجتمع فرهنگی شلمچه مرکز رشد شهدای بقیه الله اعظم مراجعه و به شماره 32315825-071،  09015651892 تماس بگیرند.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه نخسیتن جشنواره تفکر خلاق در بخش های سازه های ماکارونی، بازی های فکری، ایده پردازی، دومینو، روبیک و هوافضا برگزار می شود اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی در راستای آماده سازی تیم ها برای شرکت در مسابقه از برنامه های دیگر این جشنواره است.

جزایری ابنوی ادامه داد: این مسابقات با فراهم آوردن شرایطی مناسب برای عملی کردن دروس تئوری، علاقه افراد را مضاعف و آگاهی آنان را نسبت به کاربرد این دروس افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه تحریک و تقویت قوه تخیل و خلاقیت، تقویت انواع مهارت های ذهنی (به ویژه مهارت های پایه هندسی) و مهارت های عملی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری دانش آموزان در یک کار گروهی علمی برشمرد و تصریح کرد: ایجاد رقابت علمی سالم و هیجان انگیز میان دانش آموزان و کمک به ظهور و شکوفایی قوه ابتکار و انواع خلاقیت در دانش آموزان از دیگر اهداف این برنامه ها است.

انتهای پیام/

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: