کد خبر: ۵۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
بیانیه سازمان بسیج مداحان فارس؛
سازمان بسیج مداحان استان فارس در پی نامه اهانت آمیز علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی به حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان، مداحان بسیجی استان فارس طی بیانیه ای، از مواضع امام جمعه شیراز حمایت کرده و نامه علی مطهری را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار بسیج مداحان فارس، سازمان بسیج مداحان استان فارس در پی نامه اهانت آمیز علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی به حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان، مداحان بسیجی استان فارس طی بیانیه ای، از مواضع امام جمعه شیراز حمایت کرده و نامه علی مطهری را محکوم کردند. متن بیانیه به این شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم

وقایع پیش آمده در روز 18 اسفندماه در شهر مقدس شیراز و موضع گیری ها، نامه ها و سخنانی که قبل از این تاریخ و پس از آن به وقوع پیوست و نگاشته شد، همگی حاوی نکات مهم و عبرت آموزی است که بایستی با موشکافی، مد نظر مردم، مسئولین و سیاستمداران قرار گیرد.

آقای علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بارها در سخنرانی های خود در سراسر کشور با تندی و با لحنی غیرعقلانی در رابطه با فتنه امریکایی اسراییلی 88 زبان گشوده است و فارغ از متهم نمودن رییس جمهور کشور در کنار سران فتنه به عنوان مسببان اصلی آن وقایع، تا جایی پیش رفته است که روز نه دی را  که با حماسه عظیم مردم، چشم فتنه کور شد و رهبر معظم انقلاب بارها و بارها حرکت مردم در این روز را ستوده اند  یوم الشیطان نامیده است!

پندها و اندرزهای دلسوزانه حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه و هشدار به مسئولین برای توجه به مشکلات استان و سخن معظم له خطاب به علی مطهری در خصوص عقوبت فعالیت های این نماینده مجلس که با ترحم نیز همراه بود، متاسفانه با هتاکی وی روبرو شد.

علی مطهری در نامه خود به نماینده ولی امر مسلمین در استان فارس، با بی ادبی و کنار گذاشتن تمامی هنجارهای اخلاقی، آیت الله ایمانی را متهم قلمداد کرده و با لحنی توهین آمیز سطوری را نگاشته است.

در رابطه با این مرقومه، نکاتی قابل ذکر است:

1- آقای علی مطهری بهتر است به جای انتقاد و حمله به جایگاه امامت جمعه فارس، نگاهی به صحبت ها و سخنان خود در پنج ساله اخیر بیاندازد که رفته رفته از جایگاه حق و حقیقت دور شده و به ناکجاآباد در حال عزیمت است.

2- در نامه یاد شده، آقای علی مطهری با لحنی توهین آمیز به حضرت آیت الله ایمانی اهانت نموده و در خصوص قضایای اخیر به ایشان اتهام وارد کرده است و جمله «اگر باد را کاشتید مگر نه این است که طوفان درو می کنید؟» را مورد حمله و عتاب قرار داده است. آقای علی مطهری بهتر است به جای این هیاهو و جار و جنجال، به این جمله معظم له فکر کند و بادهایی از قبیل کف گرگی زدن در مجلس، هیاهو در دانشگاه مشهد، یوم الشیطان خواندن نه دی و... را که کاشته است به یاد آورد که به صورت طوفان درو شده است.

3- گفته اید که: «برگزاری یک جلسه سخنرانی در دانشگاه یک شهر چه ربطی به امام جمعه آن شهر دارد؟....هر شخص حقیقی و حقوقی باید به جای دخالت در کار دیگران کار خودش را درست انجام بدهد.» که باید از شما سوال کرد زمانی که شما از محاکمه نامزدهای انتخابات 88 و سران فتنه و رییس جمهور منتخب سخن می گویید آیا این کار شما دخالت در کار قوه محترم قضاییه نیست؟ آقای مطهری! بهتر است به جای دخالت در کار دیگران کار خود را درست انجام بدهید!

4- به عنوان نکته پایانی به این مسئله بپردازیم که خود را فرزند استاد شهید علامه مرتضی مطهری پاره تن امام راحل معرفی کرده اید و قصد ارسال کتاب علامه شهید و شهیر را کرده اید که به ذکر آیه 68 سوره آل عمران بسنده می کنیم که فرمود:

إِنَّ أَوْلَى النَّاسِ بِإِبْرَاهِيمَ لَلَّذِينَ اتَّبَعُوهُ در حقيقت نزديك ترين مردم به ابراهيم همان كسانى هستند كه او را پيروى كرده‏اند.

با این حساب بهتر است کتاب های علامه و استاد شهید را بازخوانی و به آن عمل کنید.

در پایان مداحان بسیجی ضمن اعلام حمایت قاطع از مواضع نماینده محترم رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه محترم شیراز، نامه سراسر اهانت علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی را محکوم نموده و مسئولین استانی را به توجه به رهنمودهای آیت الله ایمانی در رفع مشکلات استان توصیه می نماییم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سازمان بسیج مداحان استان فارس

 

نام:
ایمیل:
* نظر: