کد خبر: ۵۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
مراسم سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) روزهای سه شنبه و چهار شنبه 16 و 17 اردیبهشت در صحن و حرم مطهر این آستان مقدس برپا می شود.

بسیج مداحان فارس: به مناسبت سالروز شهادت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) در 17 رجب المرجب ، برنامه های ویژه مذهبی و فرهنگی با حضور گسترده زائران در این حرم مطهر برگزار می شود. مراسم سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) روزهای سه شنبه و چهار شنبه 16 و 17 اردیبهشت در صحن و حرم مطهر این آستان مقدس برپا می شود.

این برنامه ها چهارشنبه از ساعت 16 با نصب پرچم عزا بر گنبد نیلگون حرم مطهر شاهچراغ (ع) ، تلاوت قرآن و زیارت نامه خاصه آن حضرت آغاز می شود. سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ، مرثیه سرایی حاج مهدی سلحشور و سید مجید بنی فاطمه ، قرائت دعای توسل ، مراسم احیا ، جزء خوانی قران کریم ، محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و برپایی کارگاه تخصصی حرم شناسی از جمله برنامه های سالروز شهادت حضرت احمد بن موسی (ع) است .

کتابت قرآن کریم ، برنامه سلام خدام، لاله گردانی خدام، تواشیح، برپایی سفره صلوات و رونمایی از 3 اثر فرهنگی از دیگر برنامه های سالروز شهادت این امام زاده جلیل القدر است .


نام:
ایمیل:
* نظر: