کد خبر: ۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جهرم:
سرور زاده گفت: با پرداخت 14/5 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های اقتصادمقاومتی حدود 400 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این شهرستان مشغول به کار شدند.
به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس: سید مجتبی سرورزاده، مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر گفت: از جمع متقاضیان دریافت تسهیلات درگذشته  به 143 نفر  تسهیلات درقالب طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی داده شد
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اعطای تسهیلات، نحوه نظارت  و بازرسی از طرحهای شکل گرفته،  بیان داشت:  32واحد مرغ داری، 25 واحد پرورش قارچ، 42 مورد مشاغل خانگی که ازاین  میان 14 واحد قالیبافی و 9واحد خیاطی، 7مورد  پرورش زنبور عسل، 4مورد پرورش بوقلمون ، 8 مورد احداث گلخانه ، 20 مورد پرورش دام سبک و سنگین  و یک مورد پرورش آبزیان در سطح شهرستان جهرم تاسیس و راه اندازی گردید.

وی افزود: جهت احداث و توسعه این مشاغل مبلغ 1413000000 تومان به متقاضیان پرداخت شده  که مبلغ  120000000 تومان آن در قالب قرض الحسنه و مابقی به صورت عقود اسلامی بوده است.


سرور زاده در ادامه گفت: با پرداخت این تسهیلات حدود 400 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این رابطه مشغول به کار شده­ و تاکنون تعداد 8 نفر از مجریان طرح­های اقتصاد مقاومتی موفق به ازدواج و تشکیل خانواده شده­اند.
انتهای پیام224-224
نام:
ایمیل:
* نظر: