کد خبر: ۵۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
سجاد عباسی یکی از بسیجیان شهرستان جهرم از کمکها و حمایتهای بسیج سازندگی در اعطای تسهیلات اقتصادمقاومتی جهت راه اندازی واحد نمونه پرورش بوقلمون می گوید.

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس: یکی از بسیجیان شهرستان جهرم با همکاری بسیج سازندگی سپاه جهرم در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی اقدام به راه اندازی مزرعه پرورش بوقلمون نموده است.

در همین خصوص سید مجتبی سرورزاده مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم با اشاره به ورود بسیج سازندگی به عرصه های اقتصادی و اعطای تسهیلات در زمینه اشتغال زایی جوانان، این واحد نمونه تولیدی گوشت بوقلمون را از واحدهای نمونه اشتغال زایی نام برد که با همت و تلاش احداث کننده آن باعث ایجاد اشتغالزایی برای 3 نفر از اعضای یک خانواده گردیده است.

عباسی کار آفرین پرورش دهنده بوقلمون از کمکها و حمایتهای بسیج سازندگی در اعطای تسهیلات در قالب طرح اقتصادمقاومتی جهت راه اندازی این واحد نمونه صنعتی می گوید.

وی ضمن گلایه از دست اندرکاران برخی ادارات و نهادهای مرتبط که حتی حاضر به کمترین نوع همکاری با وی نشدند بیان داشت:  این واحد تولیدی گوشت بوقلمون با ظرفیت 1000 قطعه  شروع به کار کرده که در آینده نزدیک ظرفیت تولید آن را به 1500 تا 2000 قطعه افزایش خواهد داد.
عباسی ضمن بیان دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی از بسیج در ابتدای راه اندازی این واحد تولیدی اظهار داشت: فعالیت و خدمت رسانی بسیج به عموم مردم باید الگویی رفتاری مسئولین دیگر نهادها گردد. 
عباسی افزود: با راه اندازی این مزعه زمینه اشتغال  به صورت مستقیم سه نفر در همین راستا در این واحد تولیدی مهیا شده است.
وی تصریح کرد: پرورش و نگهداری  بوقلمون در یک دوره زمانی 4 ماهه انجام می گیرد که هرقطعه بوقلمون بین 15 تا 23 کیلوگرم گوشت تولید و بازار فروش آن در مرکز استان می باشد.
انتهای پیام224-224
نام:
ایمیل:
* نظر: