کد خبر: ۵۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
سردار گزنی جانشین فرماندهی محترم سپاه فجر فارس و هیئت همراه از سپاه ناحیه آباده طشک بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه آباده طشک، سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس که برای ارزیابی عملکرد سپاه ناحیه آباده طشک به این منطقه سفر کرده است از طرح های اشتغال زائی ناحیه مقاوت بسیج سپاه آباده طشک نیز بازدید نمود.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ابتدا به روستای طشک عزیمت نموده و از کارگاه قالی بافی یکی از بانوان این روستا که از تسهیلات طرح های اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی استفاده کرده است بازدید نمود. وی سپس از کارگاه تولید پوشاک حسینی که موجب اشتغال برای ۵ نفر در روستای جزین شده است بازدید کرد.

فرمانده سپاه آباده طشک در حاشیه این بازدیدها به خبرنگار تنویر گفت: از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی ناحیه آباده طشک با اجرای ۶۲ طرح و اعطای تسهیلات به مبلغ ۵۹۳ میلیون تومان برای۶۷ نفر ایجاد اشتغال شده است.

سردار گزنی پس از بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی از حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام رضا (ع) نیز بازدید و از نزدیک ازفعالیت های این حوزه در زمینه های مختلف آشنا شد. سردار گزنی سپس در جمع مربیان حلقه های صالحین که در سالن اجتماعات ناحیه برگزار شد حضور یافت و پیرامون بصیرت و راه رهبری صحبت نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: