آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
توسط دانشجویان و اساتید صورت گرفت؛
اساتيد، كاركنان و دانشجويان خواستار به خاكسپاري شهداي گمنام در دانشگاه پيام نور شيراز شدند.

اساتيد، كاركنان و دانشجويان اين مركز دانشگاهي به منظور بهره مندي از وجود پاك شهدا، چند سالي است كه با درخواست هاي مكرر، خواستار تدفين شهداي گمنام در اين دانشگاه هستند و همچنان چشم به راه حضورميزباني لاله ها هستند.

 

حسين توللي، رئيس دانشگاه پيام نور شيراز در اين خصوص گفت: حدود چهار سال است كه درخواست تدفين شهيد گمنام در دانشگاه پيام نور شيراز به مسئولان مربوطه ارائه شده ، اما تا كنون اين سنت حسنه كه باعث پيوند و تقويت روحيه علمي و معنوي در دانشگاه مي شود ، محقق نشده است.

 

وي تصریح كرد: با توجه به در اولويت بودن اين مركز دانشگاهي از سوي بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان فارس و همچنين رفع موانع موجود از سوي سازمان مركزي دانشگاه پيام نور و كميته جستجوي مفقودين نيروهاي مسلح، نامه اي خطاب به رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس تنظيم و ارائه شده است.

 

توللي با اشاره به جمعيت ۱۳ هزار نفري دانشگاه پيام نور شيراز و همچنين سوابق ارزنده اين دانشگاه در ابعاد مختلف علمي پژوهشي، اجتماعي، فرهنگي و اعتقادي گفت: جامعه دانشگاهيان پيام نور شيراز، در جهت ترويج فرهنگ و ارزش هاي دفاع مقدس و همچنين تقويت روحيه ايثار و شجاعت، خواستار دفن شهداي گمنام در دانشگاه پيام نور شيراز هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: