کد خبر: ۵۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
سردار نقدي:
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: بسيج و سپاه با توجه به نيازهاي كشور در هر مقطع زماني برنامه ريزي و هدف گذاري مي كنند.
به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جهادي به نقل از واحد مركزي خبر، سردار نقدي امروز(چهارشنبه) در مراسم توديع و معارفه فرماندهان قديم و جديد سپاه امام سجاد استان هرمزگان در بندرعباس افزود: هدف گذاري بسيج سازندگي در شرايط كنوني اقتصاد كشور ، تقويت توليد ملي و گسترش فرهنگ اسلامي وبكارگيري راهكارهاي اقتصاد مقاومتي با همراهي مردم است.

رييس سازمان بسيج مستضعفان گفت: در جبهه جنگ نرم هم امروز بسيجيان با بهره گيري نرم افزاري براي اشاعه فرهنگ ايراني - اسلامي و گسترش ارزشهاي انقلاب اسلامي مي كوشند.

استاندار هرمزگان هم در اين مراسم با اشاره به نقش بي بديل بسيج و سپاه در حراست از كيان كشور وحفظ آرمانهاي نظام گفت: بسيج و سپاه در عرصه اقتصادي هم ورودي موفق دارند.

جادري افزود اشتغال زايي بسيج سازندگي با توانمند سازي متقاضيان كار و حمايت تسهيلاتي و آموزشي آنان از خدمات بسيج در عرصه اقتصاد است.

نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم بسيج و سپاه را برآمده از مردم دانست.

آيت الله نعيم آبادي افزود امروز بسيج و سپاه با آمادگي كامل براي حفظ ارزشهاي انقلاب اسلامي در عرصه هاي فرهنگي - اقتصادي - صنعتي و فرهنگي هم پيشرو و فعال است.

در اين مراسم با قدرداني از خدمات سردار ماراني فرمانده پيشين سپاه امام سجاد هرمزگان ، سردار ترابي بعنوان فرمانده جديد سپاه امام سجاد استان هرمزگان معرفي شد.

سردار ترابي پيش از اين جانشين فرمانده منطقه يكم نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود .
نام:
ایمیل:
* نظر: