کد خبر: ۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
یک معلم شیرازی 2 ساعت پس از پیدا کردن یک کیف پر بول ان را به صاحبش بازگرداند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس صدیقه فتحی در گفت وگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: چندروز قبل جلوی درب منزلمان به روی کاپوت خودرو یک کیف پول پیدا کردم که پر از ایران چک و چک های امضا شده بود.
معلم هنرستان شهیدان گل آرایش بیان کرد: در این کیف قولنامه 2 ماشین پرادو و جنیسس کوپه و تعدادی عابربانک، کارت سوخت و کارت ملی بود بدون اینکه شماره تلفنی از صاحب کیف باشد.
وی ادامه داد: با شماره ای که پشت یک فاکتور خرید بود تماس گرفتم اما نتوانستم صاحب کیف را پیدا کنم، به دلیل اینکه هیچ نشان و آدرسی نداشتم با 118 تماس گرفتم و از طریق کد ملی شماره ای به دست اوردم که شماره منزل مادر مالک کیف بود.
فتحی عنوان کرد: پس از پیگیری های مکرر موفق به بازگرداندن کیف به صاحبش شدم ، وقتی کیف را مشاهده کرد باورش نمی شد با این همه چک، سند و قولنامه به این زودی بتواند مدارکش را تحویل بگیرد.
وی گفت: صاحب کیف خیلی اصرار کرد که در قبال این کار مژدگانی دریافت کنم اما از آنجا که من تنها انجام وظیفه کرده بودم از گرفتن مژدگانی خودداری کردم.
این معلم شیرازی که مسئول خیریه خیرالنساء کوار نیز می باشد، در پایان تصریح کرد: خوشحالم که توانستم با این اقدام خانواده ای را خوشحال کنم.
برچسب ها: کیف پول ، معلم شیرازی
نام:
ایمیل:
* نظر: