کد خبر: ۶۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
پروردگارا! مرا ببخش! خدایا! من به خود می‌بالم که سرباز اسلام هستم و سرباز امام زمان(عج) و در بسیج حکومت اسلامی خدمتگزارم.

مناجات رزمندگان (3)

با کوله‌بار گناه و با سیمایی زرد و ملول به راه افتادم تا هماهنگ با آهنگی شوم که می رفت «آنجا»يي که اینجا نیست، جلودار این گروه انسانی که تاریخ در انتظار اوست، مخصوصاً قرن ما که با « قدرت صنعت» و « ایجاد تولید» توان کنترل خویش را از دست داد.

آیا او چه کسی بود؟ او آن بود كه آنچه خوبان داشتند، تنها داشت و من به کف هیچ نداشتم، جز قلبی محجوب، عقلی معیوب، هوایی غالب، طاعتی قلیل و معصیتی کثیر، به دلم آهی بود که به آن ابراز شخصیت كردم. شخصیتی که صورت تکامل یافته آن شهادت است. گفتم به دلم آهی بود، آه مظلوم تاریخ، آه شوکران و نوشانیدن سقراط، اینها ضربه روحی بزرگی است که بسته‌بند وراثت نیست و ریشه در تاریخ دارد، در کربلا، در ماوراء طبیعت و اینها را به شهادت، تاریخ شهادت به من فهماند و آن آهنگ، آن گروه رفتند و من نرفتم، شاید نتوانم بروم، چون که پابسته و زنجیر هواها بودم، ولی اکنون به ایثار می‌اندیشم نه انحصار در حصار ابصار. شهید علی اکبر مازنی

*******************************

خدایا! من همان بنده گناهکاری هستم که به خود ستم كرده‌ام و رو به درگاه تو آورده‌ام. تو بخشاینده هستی، شاید عفو كني و شهادت را نصيبم فرمايي تا بتوانم شاهد و گواهی راستین در حیات جاوید تو برای ظلم و ستم‌هایی که به مظلومان، محرومان و مستضعفان روا داشته‌اند باشم.

ای خدای بزرگ! من در اینجا با تو پیمان خون می بندم، چون سرمایه دیگری را سراغ ندارم که از جانم با ارزشتر باشد که بتوانم آن را در راه تو هدیه کنم.

عاجزانه از درگاه احدیت می‌خواهم که در راه پر رهرو الهی که دین مبین اسلام و قرآن است، یک لحظه مرا به خود وامگذاری! شهید نصرت‌اله محمدعلی‌خانی

*******************************

از هر سوی مناجات و از هر گوشه نجوای عاشقان می‌آید، گویی همگان راه را یافته و گویا همگان طريق رسيدن به محبوب و جوار حق را يافته و گويي به وصال محبوب خويش نيز نائل شده‌اند. در چنین لحظاتی که همه به‌سوی خدای خود قدم می‌گذارند و راه سعادت را پیش می‌گیرند، من نیز چنین کرده و پا به جبهه نبرد حق علیه باطل   می‌گذارم، شاید در این سفر که با کبوتران و هم‌سفران عاشق همراه شدم، خداوند توفیق دهد و بتوانم در خود تحولی به‌وجود آورم و از این راه موجبات رضایت او را فراهم آورم.

این را خوب می‌دانم که این راه را با آزادی و آگاهی انتخاب كرده‌ام و خدایا! تو بهتر از هر کسی می‌دانی که هدفی جز رضای تو و انجام وظیفه ندارم. پس خداوندا! ایمان و اخلاصی به من عنایت فرما تا در این راه ثابت‌قدم و استوار باشم! شهید علی محمدی

*******************************

خداوندا! شهادت می‌دهم که آن کس که در این عالم باقی است، تو هستی و شهادت می‌دهم که محمد(ص) رسول ا… و دوازده امام و نایب برحقشان خمینی فرستاده تو هستند، خدایا مرا ببخش از اینکه نتوانستم برایت بنده ای مفید باشم.

خدای من! بندهای نفسانی را از پاهایم باز کن تا بهتر بتوانم تو را بشناسم و به سوی‌ات اوج بگیرم. خدایا! به علی اصغر(ع) و علی اکبر(ع) صحرای کربلا سوگندت می‌دهم که مرگ در رختخواب را نصیبم نکنی.

ای خدای بزرگ! از تو می‌خواهم هر زمان که صلاح دانستی شهادت را نصیبم کنی! شهید علی اکبر محمدی کفترکاری

*******************************

خدایا! من به آتش گناهانم سوخته‌ام و دیگران را نیز سوزانده‌ام، آنان که اکنون مجال دسترسی به ایشان بر من نيست، از ایشان حلالیت می‌طلبم و رضایت‌شان را مي‌خواهم و کسانی که در قید حیات هستند، از همه آنان معذرت می‌خواهم.

یا رب! اینان را از مواهب، آن‌قدر عطا کن که خشنود شوند و سیاهی‌های مظالم مرا از یاد ببرند، تو قادری و هرطور که بخواهی می‌توانی انجام دهی.

خداوندا! من از سیطره شیطان رها شده و به درگاه تو آمده‌ام، و مهمانی ضعیف و ناتوان هستم تو خود فرموده‌ای که سائل و محتاجی را دست خالی باز نمی‌گردانی. من سائلی ناتوان هستم، پس مرا جز با برآوردن نیازهایم بازمگردان و گردن ما را از زنجیرهای آتش باز کن

ای مهربان ترین مهربانان! شهید رضا ملاشاهی

*******************************

پروردگارا! اینک برای رضای تو و به امر خلیفه برحق تو که نائب امام زمان(عج) است، قدم در صحنه جهاد علیه کفر گذاشته، بدان امیدوارم که مرا به شهادت برسانی تا شاید کفاره‌ای برای گناهان و ادای دینی در قبال جمهوری اسلامی باشد و یا مرا بیامرزی و توبه‌ام را بپذیری که در هر حال به تو نیازمندم.

خداوندا! به محمدت(ص) و به حسین(ع) مظلومت و خمینی امت سوگند، که گرانبهاتر از خونم متاعی ندارم که بدهم و اینک این خون من  این هم جان بی‌ارزشم تقدیم به تو و هدیه به روح تو، خمینی کبیر! شهید ابوالفضل ممشلی

*******************************

پروردگارا! مرا ببخش! خدایا! من به خود می‌بالم که سرباز اسلام هستم و سرباز امام زمان(عج) و در بسیج حکومت اسلامی خدمتگزارم.

آفریدگارا! مرگ مرا شهادت در راه خودت و برای یاری اسلام و مسلمین قرار بده!

خدایا! مرا برای به اهتزار درآوردن پرچم امام زمان(عج) و رهبر جهان یاری فرما!

خدایا! نام مرا در فهرست شهدای صدر اسلام ثبت نما!

افسوس که یک جان بیشتر نداشته که در راه نائب امام زمان(عج) که راه اسلام، راه برپا شدن حق و عدالت است که راه یاری کردن اسلام و مسلمین است هدیه کنم. شهید حسینعلی ممشلی

*******************************

ای پروردگار بزرگ! که ما را آفریده‌ای و در ما روح خود را دمیده‌ای تا انسانی با شرافت باشیم و با پیروی از عقل و شرع بتوانيم در ارض الهی سفر کنیم و با عقل خود بتوانیم به اسارت خود پی ببریم.

خدایا! از تو می‌خواهم، این حرکت را که به‌سویت شروع كرده‌ام با همه گناهانم مورد عفو و قبول درگاهت بفرمایي!

ای پروردگار رحمان و رحیم! با بزرگی‌ات مرا از آتش دوزخ نجات ده، که این جسم ضعیف تحمل آتش جهنم را ندارد.

ای آفریدگار من! به بزرگی‌ات قسم می‌دهم که مرا از انسان‌هایی که با ائمه اطهار(ع) و پیامبر(ص) خود ملاقات می‌كنند، قرار بدهی. شهید حمید منوچهری

منبع:سایت فرزندان زهرا

نام:
ایمیل:
* نظر: