کد خبر: ۶۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
ولین گروه دانشجویی اردوهای جهادی حضرت رقیه (س) به همت بسیج سازندگی لارستان و بسیج دانشجویی دانشگاههای لارستان امروز به روستای مهرآباد از توابع شهرستان لار اعزام شدند

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس:هاشم پیش بین در حاشیه اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم شهرستان لار گفت: اولین گروه دانشجویی اردوهای جهادی حضرت رقیه (س) به همت بسیج سزندگی لارستان و بسیج دانشجویی دانشگاههای لارستان امروز به روستای مهرآباد از توابع شهرستان لار اعزام شدند

وی اظهار کرد: در اولین اعزام از کاروان اردوهای جهادی دانشجویی ، 20 نفر از برادران  دانشجوی دانشگاههای لارستان  به مدت 12 روز در مناطق محروم فعالیت می کنند.

پیش بین  تصریح کرد: برادران  دانشجو در این اردوها به برگزاری کلاس های آموزشی دینی، فرهنگی، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی با محوریت خوداشتغالی خانواده ها و فعالیت های عمرانی می پردازند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: تبدیل اقتصاد ایران اسلامی به یک اقتصاد پویا، مقاوم، مستحکم و آسیب ناپذیر در برابر فشارهای خارجی، از ضروریات قطعی جامعه در شرایط کنونی انقلاب و کشور است.

 اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محوری تابستان هر سال، در مناطق محروم برگزار می شود تا در قالب این اردوها روستاییان مناطق محروم از خدمات مناسب عمرانی و آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: