کد خبر: ۶۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
بخشدار کوهمره نودان گفت: با وجود دانشجویان متخصص در گروه های جهادی دانشجویی، قطعا رضایت مردمی همچون سال های گذشته جلب خواهد شد و مردم با دیدن زحمات فراوان قشر تحصیل کرده در کمک رسانی به مناطق محروم، امیدوار و دلگرم خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس، ستاد پشتیبانی بسیج سازندگی کوهمره نودان به ریاست بخشدار  و با حضور مسئولین بخش و گروه جهادی شهید دکتر علی اکبر پیرویان تشکیل جلسه داد.
در این جلسه یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان ضمن تقدیر از گروه های جهادی بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی کازرون گفت: فلسفه اردوهای جهادی با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی بویژه حمایت از محرومین و محرومیت زدایی و توسعه کشور عجین شده است و این مهم که با دست توانمند و روحیه خالصانه بسیجیان انجام شود قطعا اثرگذار و ماندگار است.

فلسفه اردوهای جهادی با آرمان های انقلاب اسلامی اجین شده است/ حضور پررنگ مردم موجب استفاده حداکثری از ظرفیت گروه های جهادی می شود+ عکس

وی در ادامه افزود: با وجود دانشجویان متخصص در گروه های جهادی دانشجویی، قطعا رضایت مردمی همچون سال های گذشته جلب خواهد شد و مردم با دیدن زحمات فراوان قشرتحصیل کرده در کمک رسانی به مناطق محروم، امیدوار و دلگرم خواهند شد.
محمدهادی صحرابان در حاشیه جلسه پشتیبانی بسیج سازندگی بخش کوهمره نودان گفت:  باید از بخشدار محترم که انصافا دغدغه مند هستند و همچنین شهردار و شورای شهر نودان، مدیریت آموزش و پرورش بخش و دهیاران محترم روستاهای  چکک، تره دان، دیکانک که همکاری و هماهنگی خوبی با گروه جهادی شهید پیرویان داشتند تشکر نمایم.
مسئول بسیج دانشجویی کازرون افزود: باتوجه به هماهنگی های به عمل آمده، زمینه برای فعالیت گروه های جهادی فراهم شده است و امیدوارم با اطلاع رسانی کافی، شاهد حضور پررنگ مردم در برنامه های تدارک دیده شده باشیم تا از حداکثر ظرفیت موجود استفاده شود.
گفتنی است در این جلسه گزارشی از عملکرد سال گذشته بیان شد و برنامه های سال جاری نیز اعلام گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: