آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
دانشجویان جهادگر لارستان توسط بسیج دانشجویی این شهرستان به مناطق محروم اعزام شدند.

گروه جهادی دانشجویی لارستان به همت بسیج دانشجویی این شهرستان به مناطق محروم اعزام شدند.

هاشم پیش بین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان در حاشیه این اعزام اظهار داشت: نخستین گروه دانشجویی اردوهای جهادی حضرت رقیه (س)  به همت بسیج دانشجویی دانشگاههای لارستان  به روستای مهرآباد از توابع شهرستان لار اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در نخستین اعزام کاروان اردوهای جهادی دانشجویی ، 20 نفر از برادران  دانشجوی دانشگاههای لارستان  به مدت 12 روز در مناطق محروم فعالیت می کنند افزود:  دانشجویان در این اردوها اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی دینی، فرهنگی، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی با محوریت خوداشتغالی خانواده ها و فعالیت های عمرانی می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: تبدیل اقتصاد ایران اسلامی به یک اقتصاد پویا، مقاوم، مستحکم و آسیب ناپذیر در برابر فشارهای خارجی، از ضروریات قطعی جامعه در شرایط کنونی انقلاب و کشور است.

پیش بین ادامه داد: اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محوری تابستان هر سال، در مناطق محروم برگزار می شود تا در قالب این اردوها روستاییان مناطق محروم از خدمات مناسب عمرانی و آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر: