کد خبر: ۶۱۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در فسا
فرمانده قرارگاه عمارگفت: گذر ازپیچ تاریخی یعنی رسیدن به مرحله ای که کنار خانه خدا آماده یاری رساندن به امام زمان (عج) باشیم. پیروزی حزب الله ، حماس و یمن ٌپیچ آخر تاریخ" تاریخ است

به گزارش تنویر، همایش "چالش های ایران در عبور موفق از پیچ تاریخی" در مصلی فسا برگزار شد .
سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به حضور ده سال پیش خود در فسا با اشاره به سخنان رئیس جمهور آن وقت آمریکا جرج بوش که گفته بود " ایران محور شرارات است" گفت : من به خودم افتخار می کنم که طبق سخنان آقای بوش من یکی از آن اشرار هستم آن موقع بوش گفت "دنیا دو راه بیشتر ندارد یا با ماست یا بر علیه ماست اگر با ماست می ماند اگر علیه ماست از بین می رود" الان که دیگر خبری از بوش نیست من به بوش پیام می دهم بیا مسلمان شو چون تو به وعده شیطان عمل کردی ولی خدا گفت "در این عالم آنهایی پایدارند که با من باشند،دیدی  آنهایی که با خدا بودند ماندند" 

کلید ظهور حذف اسرائیل است

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: چرا استکبار با ما 36 سال است که مشکل دارند ؟ آیا مشکلشان اقتصادی است؟ 
اینها از قدیم منافع این کشور را می بردند و می خوردند اینها چشم به منافع اقتصادی ما دارند ولی هدف اصلیشان این نیست اگر مشکلشان اقتصادی بود تحریم را انتخاب نمی کردند. 
وی ادامه داد: وقتی انقلاب پیروز شد صددرصد وابسته به اروپا بودیم . ارتش ما تمام ادواتش آمریکایی بود ، چنان عمل کرده بودند که در ایران یک دانه پیچ هم نباشد ، بعد از پیروزی انقلاب اگر ما را تحریم نمی کردند از آن هواپیماها الان یک دانه هم نبود چون ما یک ملت پولدار بودیم و یک خورده تنبل . هیچ قطعه ای به ما ندادند . الان یک سوال آیا ما تاحالا بدون هواپیما مانده ایم ؟ 
چون تحریم بودیم جنگنده ای را که باید ده سال کار کند سی سال ازش کار کشیدیم ، اگر آمریکایی ها ما را تحریم نکرده بودند در خیابان ماشینها اکثراَ آمریکایی بود ، الان ماشین های خودمان را خودمان تولید می کنیم بدون ماشین هم نماندیم.آن که ضرر کرد آمریکا بود.
وی اضافه کرد: ما یک هدف داریم که آن هدف آمریکایی ها را وادار کرده تمامی راهها را برای از بین بردن آن هدف امتحان کنند. 
طائب افزود : امام (ره)  در سال 42هدف انقلاب را سه چیز بیان کرد : بساط سلطنت راجمع کند ، در ایران جمهوری اسلامی را برپا کنم ، این پرچم را به دست صاحب اصلیش برسانم .
فرمانده قرارگاه عمار اظهار داشت: اول انقلاب زمانی که می خواستند به جمهوری اسلامی رای دهند یک عده آدم ضد انقلاب در تلویزیون و بیرون با مردم مصاحبه می کردند به چی میخواهید رای بدهید ؟ مردم میگفتند "جمهوری اسلامی". آنها برای زیر سوال بردن جمهوری اسلامی می پرسیدند " شما می دانید جمهوری اسلامی چیست ؟ آنها میگفتند همانکه آقای خمینی میگوید ایشان مرجع ماست قبولش داریم. 
وی خاطر نشان کرد : امام در سال 58 فرمود : انقلاب ما مقدمه ساز دولت جهانی امام زمان (عج) است و باز فرمود"ما انقلابمان را به تمام جهان صادر خواهیم کرد"، دشمن این را فهمید پرسید" شما میخواهید پرچم را به دست صاحب اصلی برسانید صاحب اصلی میخواهد چکار کند ؟" میخواهد بر جهان حکومت کند، به نظر شما بقیه الله الاعظم میگذارد آمریکا و فرانسه و آلمان حکومت کنند ؟ همه را جمع می کند ، هدف انقلاب این است و اینها بخاطر همین می ترسند. 

کلید ظهور حذف اسرائیل است

فرمانده قرارگاه عمار اظهار داشت : صهیونیست ها می گویند دنیا باید دست ما باشد، دنیا مثل ساعتی باشد که چند چرخ دنده اصلی و فرعی داشته باشد و یک  چرخ دنده اصلی که در منطقه حکومت کند . 
وی افزود: تحریمی که بر علیه ما انجام دادند اقتصاد جهانی را به هم ریخت، نفت مان را نخریدند رفتند از جای دیگر خریدند، حمله کردند به عراق تا نفت را ببرند ولی نتوانستند ببرند. آخر هم اعتراف کردند در عراق 4000 میلیارد دلار خرج کردند هیچ چیزی هم به دست نیاوردند آمدند در  افغانستان  آنجا هم چیزی به دست نیاوردند ، دیدند حریف ایران نمی شوند خواستند حزب الله را که بال ایران است قطع کنند. حریف حزب الله هم نشدند . داعش را پرورش دادند ولی برای خودشان یک بیچارگی عجیبی ایجاد کردند . 
وی در قسمت دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات هسته ای اخیر گفت : من کاری با این آقایان مذاکره کننده ندارم ولی اعلام کردند این پیروزی مثل فتح خرمشهر بود اما سوال من  این است وقتی خرمشهر آزاد شد کدام یک از فرماندهان خرمشهر عکسشان را به دیوار زدند؟ امام (ره) فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد ، اگر اعتقاد دارید این پیروزی بوده پس بگویید ما کاره ای نبودیم . 
طائب ادامه داد : یک اصلاح طلب داریم یک مدعی اصطلاحات . اصلاح طلب یعنی برای اصلاح به دنیا آمده، ولی مدعی اصلاحات یعنی آنکه آمده جیبش را پر کند و  برود تا تقی به توقی بخورد ول کند و برود ، مهاجرانی الان کجاست؟ اگر مرد بودی می ایستادی حرفت را می زدی چرا در رفتی ؟ 
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: آن موقع به من می گفتند "این دنبال منافع است من اگر دنبال منافع هم باشم باید دعا کنم شما مدعی اصلاحات بروید سرکار چون وقتی شما می روید سر کار مردم از دینشان می ترسند می آیند سراغ من . فرمانده قرار گاه عمار خاطر نشان کرد : روی خون شهدا نباید راه رفت .  این انقلاب باید با چنگ و خون حفظ شود اگر شل بگیریم خدا ما را می زند. شهدا دارند نگاه می کنند وای به حال کسی که بخواهد از پیروزی هسته ای برای رفتن به مجلس استفاده کند.
وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که انقلاب شد شعار مردم این بود دیو چو بیرون رود فرشته در آید ، آیا اعتقاد ندارید اوباما و نتانیاهو و مرکل دیوهای دنیا هستند می شود  فرشته بیاید  تا شاه را بیرون نکردیم امام نیامد . امام زمان (عج) قرار است کجا ظهور کند؟ در مکه کنار خانه خدا . الان در مکه آیا فرشته حاکم است ؟ امام کلید عملیات را به ما گفت و آن این بود : اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، اسرائیل الان در سه آتش حزب الله ، کرانه باختری و حماس گیر کرده است، خدا از زمین و آسمان برای آنها بلا می فرستد، یمن یکدفعه دست انصارالله افتاد .
طائب ادامه داد : امام(ره) هیچ وقت نگفت آمریکا باید از صحنه روزگار محو شود فقط گفت اسرائیل . انصاراالله هم الان اول میگوید مرگ بر اسرائیل بعد مرگ بر آمریکا . همه هدف ما این باشد حزب الله ، حماس ، یمن پیروز بشود این "پیچ آخر تاریخ" است اگر احساس خستگی می کنیم چون توکلمان به خدا کم است . پیچ تاریخی یعنی رسیدن به مرحله ای  که کنار خانه خدا آماده یاری رساندن به امام زمان (عج) باشیم و تنها راه وصول هم فقط یک راه است "اقتصاد مقاومتی" /.

پایان خبر61645/.

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
پایگاه شهدای گمنام بانیان
|
UNITED STATES
|
19:19 - 1394/05/10
0
0
تا این غده سرظانی در منطقه خاور میانه وجود دارد باید منتظر به وجود آمدن گروههای تروریستی همانند داعش خواهیم بود پس این دولت کودک کش محو گردد
نام:
ایمیل:
* نظر: